ויראלי

כוכב הרשת שנחשד בעבירות מין שוחרר: "חזרנו לטראומה"

אלעד לוי, שלפני כמה חודשים נחשף כי הוגשו נגדו 11 תלונות בגין ביצוע עבירות מין לכאורה והוטלה עליו מגבלה יחידה - לא ליצור קשר עם המתלוננות. עו"ד קרן ברק: "הנשים מאוד פגועות ומאוכזבות מההתנהלות של המערכת עד כה"
מערכת ice |  1
אלעד לוי (צילום אינסטגרם/ אלעד לוי)
כוכב הרשת אלעד לוי, שלפני כמה חודשים נחשף כי הוגשו נגדו 11 תלונות בגין ביצוע עבירות מין לכאורה, שוחרר ממעצר והוטלה עליו מגבלה אחת - לא ליצור קשר עם אותן המתלוננות. אלא שהנשים מסרבות לשתוק, וחברה של אחת מהמתלוננות פגשה את לוי בנתב"ג והתעמתה עמו. 
על פי פרסום של ליאורה גולדנברג-שטרן ב-TMI, הנשים חשות פגועות על כך שמצד אחד המשטרה דרבנה את המתלוננות למסור את גרסתן, ומצד שני היא משחררת את לוי לחופשי. "אני בטוחה שבנות נוספות שנפגעו לא התלוננו", אמרה אחת המתלוננות. "חזרנו לטראומה. זה הגיוני אחרי שעברתי את מה שעברתי?".
"הנשים מאוד פגועות ומאוכזבות מההתנהלות של המערכת עד כה", סיפרה לגולדנברג-שטרן עו"ד קרן ברק, המייצגת את המתלוננות. "אני קוראת בשמן לפרקליטות להתייחס במלוא הרצינות לפרשה ולמצות את הדין עם לוי במהרה". עם זאת,  עו"ד שי שורר, המייצג את אלעד לוי, הגן על לוי באוזני ליאורה.
"מרשי עומד על חפותו ודוחה כל טענה כי אי פעם פגע באישה. מרשי לא הוגבל מעולם, לא על ידי המשטרה ולא על ידי בית משפט, מלצאת את גבולות הארץ, ודי לחכימא ברמיזא", אמר עו"ד שורר. "מרשי יפעל בכל האמצעים החוקיים כנגד כל מי שהכפיש את שמו, ובייחוד פגע בפרטיותו. יש להצטער צער רב כי מנסים להשתמש באמצעי התקשורת להתנגח במרשי ולהכפיש את שמו. למי ששכח, מרשי שוחרר בהסכמת המשטרה לאחר בדיקה מעמיקה של טענותיו. כנגד מרשי לא הוגש כתב אישום ואף לא הודעה על כוונה להגיש כתב אישום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכסס איזה סוטה מ*ן (ל"ת)
    זה כ''כ דוחה ומחליא 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור