ויראלי

כוכבת "האח הגדול" חוטפת: "איכס מה ראיתי עכשיו?"

ליאל אלי נגד מתמודדת "האח הגדול": כוכבת הרשת המפורסמת העבירה ביקורת חריפה על התנהגותה המבישה של אמילי קופר, מתמודדת תוכנית הריאליטי "האח הגדול". ליאל אלי: "'לא מפתיע כי תראה אותך'. אימאל'ה אני בוערת"

מערכת ice |  7
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
ליאל אלי, כוכבת הרשת הצעירה אשר התחתנה לבחיר ליבה בחודש יוני האחרון, מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בחייה המעניינים. לאחר שמתחה ביקורת חריפה על בעלה של נסרין קדרי והסתבכה, כעת החליטה ליאל אלי לתקוף את אמילי קופר, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול"
אלי שיתפה קטע צפייה מתוך התוכנית האחרונה ששודרה לאחרונה בערוץ 12, במהלכו אמילי קופר עקצה את אור בן דוד, אחד המתמודדים הבולטים ב"אח הגדול". "היו לך אחרי זה קשיים בשנה אחרי זה בבת הספר?", שאלה קופר את בן דוד. כוכב "האח הגדול" השיב כי הוא אכן התמודד עם אתגרים רבים בבית הספר. בהמשך השיחה, הודה בן דוד כי הוא לא השלים את כל בחינות הבגרות. קופר מיהרה לעקוץ את בן דוד וציינה: "מאכזב אך לא מפתיע".
אור בן דוד, אשר הופתע מתגובתה העוקצנית של אמילי קופר, ביקש לקבל ממנה הסבר ראוי לדבריה. בשל כך, ענתה קופר: "מאכזב כי מאכזב, יצאת בסוף בלי בגרות. ולא מפתיע כי לא מפתיע, תראה אותך". 
"תראה אותי מה? מה מצחיק?" שאל בן דוד את קופר אשר גיחכה מעט לאחר שהבינה כי לא גילתה רגישות כלפי מתמודד "האח הגדול". לבסוף השיבה אמילי קופר: "סתם, אני צוחקת".
כוכבת הרשת ליאל אלי מיהרה לשתף את קטע הצפייה עם עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם". לצד זאת, כתבה אלי: "איכס מה ראיתי עכשיו? מי את ומי שמך? 'לא מפתיע כי תראה אותך'. אמאל'ה אני בוערת".

(צילום: liel_eli@)
אותה סיטואציה כואבת אשר התרחשה בבית האח הגדול, עוררה את זעמה של ליאל אלי אשר שיתפה את עוקביה כי אור בן דוד  צריך להגיע לגמר של תוכנית הריאליטי. "הבגרות שלו גם לשבת ולהסביר שזה פגע בו. ואו אמאל'ה לגמר בבקשה", כך כתבה ליאל אלי בסטורי שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם". 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    טעות של כתבה
    רומ 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האח הגדול זה בערוץ 13 וזה היה כלפיי יוסי
    סגור
  • 5.
    זה היה ליוסי ולא לאור , אור בלתי !
    שימרית 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם כן , ערס שרק יושב ומרכל ודואג שכולם יהיו נאמנים אליו . דני רוצה להפתח לעוד דיירים מדבר עם אנשים , הוא בוחן. חיים מדבר עם הדר, הוא מבקש שהוא ישנה את הדר שתתיישר לפי הרצונות שלו . הדר מעולם לא ניסתה לשכנע חברים של אור לשנות אותו לפי הרצונות שלה. קיצר מה שמעניין את אור זה רק שירקדו לפי החליל שלו
    סגור
  • 4.
    זה היה ליוסי ולא לאור , אור בלתי !
    שימרית 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ערס שמה שאכפת לו זה שרק יושב ומרכל ודואג שכולם יהיו נאמנים אליו . דני רוצה להפתח לעוד דיירים מדבר עם אנשים , הוא בוחן. חיים מדבר עם הדר, הוא מבקש שהוא ישנה את הדר שתתיישר לפי הרצונות שלו . הדר מעולם לא ניסתה לשכנע חברים של אור לשנות אותו לפי הרצונות שלה. קיצר מה שמעניין את אור זה רק החיילים שלו , הוא ומיכל מלרלרים על הדר. העירה לו על העוגיות בצדק! כולם אמרו שישמרו לקידוש ולשבת בבוקר כדי שגם שומרי השבת יאכלו ואיך שאור לקח את העוגיות כולם הפכו דגים ורק להדר היו ביצים להתעמת איתו (רק אחרי שהדר ואור התעמתו על זה , דני אמר לו "אמרנו שנשאיר למחר" , אבל בכל זאת לקח חצי עוגיה כדי לא לייבש אותו. סמרטטת.
    סגור
  • 3.
    העקיצה היתה ליוסי לא אור
    שחף 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הליצנית טעתה בשם הנעקץ שמו בישראל יוסי ולא אור. כלומר על מנת למשוך תשומת בלי לראות את תכנית האח ,אלה רק סצנה מקרית הליצנית, כותבת ביקורת, וטועה בשם חחחחח.
    סגור
  • 2.
    תכנית תת רמה (ל"ת)
    ישראל 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אלמוני
    פלוני 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא נאה לך אל תראה/י....
    סגור
  • 1.
    ליאל את טועה לגבי אור בן דוד זה לא היה הוא את זה ה
    פיצי 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היא אמרה ליוסי לא לאור
    סגור