ויראלי

נסרין קדרי מזעזעת את כוכבת הרשת: "מערכת יחסים רעילה"

הזמרת נסרין קדרי חשפה את הזוגיות עם בעלה רום שמיר בסדרה "נסרין אגדה". כעת, ליאל אלי מגיבה על כך, טוענת כי הזמרת נמצאת "בזוגיות רעילה" ומעבירה ביקורת חריפה על רום: "חיים אתה שותה את האנרגיה שלה עם קשית. היא פורקת והוא צוחק לה בפנים, ואי איזה רדוף. זה כואב לי ברמות"
מערכת ice |  2
נסרין קדרי (צילום טל עבודי)
הזמרת נסרין קדרי חשפה בפני כל עם ישראל את חייה האישיים וכמובן הזוגיים עם בעלה רום שמיר ובנם המשותף ריף, במסגרת התוכנית "נסרין אגדה", שרק לאחרונה שידורי העונה השנייה שלה הסתיימו ב-HOT.
במסגרת התוכנית, נסרין ורום חווים לא מעט משברים בזוגיות ביניהם. מי שכנראה סיימה ממש עכשיו לראות את העונה השנייה של הסדרה היא כוכבת הרשת ליאל אלי, שהעלתה על כך סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם חשפה כי לדעתה הזוגיות של נסרין ורום "רעילה".
בסטורי שהעלתה אלי היא כתבה: "אמאלה הוא מזכיר לי מערכת יחסים רעילה שהייתה לי בעבר ועושה לי וייבים רעים. סליחה הם לדעתי פשוט לא מוציאים את המיטב אחד מהשני". בתחתית הסטורי היא כתבה בסוגריים: "אני יודעת שקל לשבת על הספה ולשפוט, אבל זה באמת עושה לי רמא לצפות והייתי חייבת לשתף".
בהמשך, היא העבירה ביקורת חריפה על רום שמיר כשכתבה: "חיים אתה שותה את האנרגיה שלה עם קשית. היא פורקת והוא צוחק לה בפנים, ואי איזה רדוף. אני מרגישה שיש מלא בחורות צעירות ונשים שיכולות להישאב למערכת יחסים כזאת, וזה כואב לי ברמות. זה מסוג הסדרות שצריך להקרין בבתי ספר וללמד איך גבר לא צריך להתנהג ומהי זוגיות רעילה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נסרין
    מיקי 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמרת מדהימה מאד אנושית. מגיע לה להיות מאושרת
    סגור
  • 1.
    נסרין ובעלה
    דליה 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נסרין בחורה חכמה ויודעת נה,היא עושה. מי את שתתערבי. זה לא מכובד
    סגור