ויראלי

נסרין קדרי חושפת בכאב: "אני מפחדת, מקבלת איומים על חיי"

הזמרת האהובה חושפת בפני יוסף חדאד שהיא מקבלת איומים על חייה מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל": "אני כל הזמן בפחד להגן על הילד שלי, על המשפחה שלי, על הבית שלי"
מערכת ice |  3
נסרין קדרי (צילום טל עבודי)
נסרין קדרי, אחת הזמרות האהובות בישראל, ממשיכה לככב בימים אלו בתוכנית על חייה "נסרין" שמשודרת בהוט. הסדרה החלה את צילומיה לפני המלחמה, אך נמשכה אל תוכה, וכלל הצילומים הם על רקע המלחמה והמצב הקשה במדינת ישראל.
בהצצה שלפרק הקרוב של הסדרה שיעלה בהוט ופורסם ב-TMI, קדרי משוחחת עם הפעיל החברתי יוסף חדאד, ומספרת לו כי היא מקבלת איומים על חייה. קדרי פונה לחדאד ומספרת לו שהיא סופגת איומים על חייה: "אני כל הזמן בפחד להגן על הילד שלי, על המשפחה שלי, על הבית שלי".
כזכור, קדרי סיפרה לאחרונה על כך שהחליטה לחשוף בפני העולם את בנה הבכור, ריף, בסדרה החדשה, שם היא חושפת את חייה וחיי בעלה רום. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה הזמרת: "הגיע הזמן שתכירו את ריף שלי".
"בשבוע הבא תתחיל העונה השנייה של הסדרה שלי, והאמת היא שהתלבטתי לא מעט האם לחשוף את ריף בעונה הזו, אבל ככל שצילמנו הבנתי שמתועדים שם הרגעים הכי חשופים שלי וזו מזכרת שתישאר עבורי ועבור המשפחה שלי לכל החיים ולא יכולתי לדמיין את זה בלעדיו".
"אז הלכתי על זה ואין מאושרת ממני שאוכל להראות לו את זה כשיגדל ויגלה כמה כל המהות שלנו בחיים היא לעטוף אותו בחום ואהבה ולהעניק לו את כל האושר שבעולם. שרק תהיה לי בריא ילד שלי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נסרין (ל"ת)
    רון 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי מאיים עליה??
    אזרחית 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוודאי העם ה"שואף לשלום",,,,
    סגור
  • לא, העם שעשה ממנה משהו והיא חיה בזכותו כמו מלכה... (ל"ת)
    מאחלת לך את כל הרע 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור