תרבות ופנאי

נסרין קדרי בהודעה מפתיעה: "הלכתי על זה ואין מאושרת ממני"

לאחר שהקפידה להסתיר את בנה הבכור מאור הזרקורים, הזמרת נסרין קדרי מספרת על ההחלטה לחשוף אותו בעונה השנייה של תוכנית הדוקו שלה "נסרין אגדה": "מזכרת שתישאר עבורי ועבור המשפחה שלי לכל החיים ולא יכלתי לדמיין את זה בלעדיו"
מערכת ice |  1
נסרין קדרי (צילום אוהד רומנו)
לאחר תקופה בה הקפידה להסתיר את בנה הבכור מכלי התקשורת ומהעוקבים ברשתות החברתיות, הזמרת נסרין קדרי הודיעה אתמול (רביעי), כי היא החליטה לחשוף את בנה  ריף, בעונה השנייה של תוכנית הריאלטי "נסרין אגדה", בה היא מככבת. "הגיע הזמן שתכירו את ריף שלי️", ציינה קדרי.
קדרי התייחסה להתלבטויות הרבות שעלו סביב חשיפת בנה, זאת בעקבות עליית העונה השנייה של תוכנית הדוקו סלב שבה היא מככבת "נסרין אגדה". "בשבוע הבא תתחיל העונה השנייה של הסדרה שלי, והאמת היא שהתלבטתי לא מעט האם לחשוף את ריף בעונה הזו, אבל ככל שצילמנו הבנתי שמתועדים שם הרגעים הכי חשופים שלי וזו מזכרת שתישאר עבורי ועבור המשפחה שלי לכל החיים ולא יכלתי לדמיין את זה בלעדיו", ציינה הזמרת.
לצד דברים אלו, הזמרת שיתפה את עוקביה על הרגשותיה בעקבות ההחלטה: "אז הלכתי על זה ואין מאושרת ממני שאוכל להראות לו את זה כשיגדל ויגלה כמה כל המהות שלנו בחיים היא לעטוף אותו בחום ואהבה ולהעניק לו את כל האושר שבעולם". את הפוסט סיימה קדרי בפניה לבנה הבכור וכתבה: "שרק תהיה לי בריא ילד שלי".

כידוע, בשנים האחרונות החלה קדרי להתקרב לדת היהודית ואף החליטה להתגייר. בשנת 2022, נישאה לבן זוגה רום שמיר ושבעה חודשים בדיוק מיום החתונה, השניים הביאו לעולם את בנם הבכור, ריף. בסדרת הדוקו-סלב "נסרין אגדה", הזמרת חושפת את הרגעים הכי אינטימיים שלה לצופים.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ילד מהמם בלי עין הרע (ל"ת)
    אד 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור