ויראלי

נסרין קדרי חושפת את הסכסוך עם אימא שלה: "היא מאוכזבת"

בהצצה לפרק של הדוקו-ריאליטי החדש של נסרין קדרי - ״נסרין אגדה״ שישודר הערב ב-HOT בידור, נסרין משתפת על מערכת היחסים המורכבת שלה עם אמה: "עד היום היא לא מקבלת את זה"
מערכת ice |  5
נסרין קדרי (צילום אוהד רומנו)
החיים של הזמרת האהובה נסרין קדרי ממשיכים להיחשף. ממש לאחרונה עלה לשידור ב-HOT הדוקו-ריאליטי החדש על חייה של קדרי, שזכה לשם ״נסרין אגדה״ והפרקים הראשונים כבר סיפקו לא מעט רגעים מסקרנים על חייה.
בהצצה לפרק שישודר הערב (ראשון), הזמרת המפורסמת חשפה בצורה פתוחה למדי על הקשר הקשה עם אמה, שנגזר מההחלטה שלה שלא ללכת בדרכי משפחתה והמסורת עליה גדלה, ולהגשים את החלום הגדול שלה כזמרת. 

בטקס החינה של קדרי אפשר לשמוע אותה אומרת: "אימא שלי, אני לא הלכתי בדרך שלה, אני בחרתי את הדרך שלי, כי היא רצתה שאני אתחתן בגיל קטן ואקים בית ערבי עם גבר ערבי. אני רואה את העצב בעיניים שלה, היא כן עוטפת ומחבקת אבל מצד אחר היא מאוד מאוכזבת".
 
עוד הוסיפה: "נראה לי שעד היום היא לא מקבלת את זה אבל אין מה לעשות, עדיין היא מחבקת את הילדה הזאת, שהיא אני. כיום, אחרי שהחלטתי ללכת אחרי הלב שלי, אני עדיין רוצה לתת לה הרגשה טובה שאני איתה לא משנה מה יקרה, ושלא משנה באיזו החלטה – הלכתי איתה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין כמו אימא, (ל"ת)
    אי 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    שרפת משפחה שלך
    לצערי הורים סופגים 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להגיע לחלום צריך לעבוד קשה .אבל לא עד כדי כך לדרוך על כבוד שלך ושל משפחה ..אמא שלך יושבת וסובלת .אף אמא לא היתה רוצה שהבת שלה תעשה כמוך ...לוותר על המוצא הדת כבוד שלה כדי להגיע .פשוט גועל נפש
    סגור
  • 2.
    נסרין
    אא 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את אגואיסטית . חסרת התחשבות. דפוקה יושבת וקוראת תהילים . את תראי עוד מה יצא לך מהילד הזה שהתחתנת איתו . סנוורת אותו עם רכב ושעון יוקרתי . לא יעזור לך לא יחזיק מעמד את תצאי מהסיפור הזה בשן ועין
    סגור
  • 1.
    אכזבה
    אא 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת אכזבה בת כמוך . אללה יסטור. וגם לבסוף התחתנת עם ילד מכוער ואלים . שגוזר אותך בגדול . מתלהב שקנית אותו עם האכב היוקרתי . שעון יוקרתי ובית ענק וחשבון בנק נפוח . טיפשה !!!
    סגור
  • אנשים רעים.נסרין המון בהצלחה בזוגיות ובקריירה,אל תתייחס (ל"ת)
    שרי 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור