טלוויזיה

נסרין קדרי נחשפת: "התעלפתי ופרכסתי בהריון, הייתי אבודה. סרט אימה"

נסרין דקרי משתפת בדמעות על הדרמה שארעה ביום שגילתה שהיא בהריון ראשון - צפו בקטע מתוך "נסרין אגדה" שישודר בהוט בידור וב-VOD
מערכת ice |  1
נסרין קדרי (צילום אוהד רומנו)
כחמישה חודשים אחרי שילדה את בנה הבכור ריף עמיאל, נחשפת הזמרת נסרין קדרי בסדרת הדוקו ריאליטי החדשה "נסרין אגדה" של HOT בידור, המתעדת את חייה המשותפים עם בעלה רום שמיר.
הרבה גבות הורמו כשנישאה נסרין לרום, הצעיר ממנה ב-12 שנים. הם נישאו בחודש אפריל שעבר וכעבור שבועות ספורים בלבד כבר נפוצו שמועות על משבר ופרידה, שהתבדו. אולם המשבר האמיתי של נסרין ארע בפברואר שעבר, ביום שהתבשרה כי היא בהריון ראשון. 
מסתבר שדבר ההיריון של נסרין פורסם בתקשורת כ-7 שעות בלבד לאחר שהם עצמם גילו עליו - עוד לפני שלעובר היה דופק ולפני שסיפרו למשפחות שלהם.

בקטע שישודר בדוקו החדש, נסרין ורום מספרים איך הגיבו כשגילו שהשמועה על ההיריון כבר נפוצה לכל עבר בניגוד גמור לרצונם: "אני עשור בקריירה הזאת, אין לי שום בעיה שמדברים עלי, אין לי שום בעיה עם כל כתבה, עם כל טוקבק", מספרת נסרין. "אני יכולה להתמודד עם זה ולהעביר את זה ככה. אבל פה, די! מספיק!"
 
רום ממשיך: "נסרין לקחה את זה מאוד מאוד קשה. באיזשהו שלב היא פשוט התעלפה לי על הרצפה. נכנסתי ללחץ, לא ידעתי מה לעשות. התקשרתי מהר לאמבולנס".
נסרין: "מד"א היתה אצלי בבית, אני פרכסתי כשהייתי בהריון".
רום: "כמו סרט אימה זה היה".
ממשיכה ומתארת נסרין: "אני הייתי פשוט אבודה. הרגשתי שאני לבד בעולם הזה. כולם כולל כולם, כשהילד עדיין אין לו דופק בכלל בבטן שלי, פשוט מעלים את הפוסטים האלה... שאני כל כך רוצה להתרגש ולחכות לרגע הזה. שאני יכולה להגיד אחרי ארבעה, חמישה חודשים, עד שאני ארגיש שהוא בריא, שהוא בסדר, שיש לו דופק, שהוא מוגן. תנו לו".
הקטע המלא ישודר ב״נסרין אגדה״ בHOT בידור החל מ-26.3. בכורה ב-HOT VOD ב-23.3.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נסארין
    דבורה מור 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשעה טובה ובמזל טוב. אמן.
    סגור