ויראלי

נסרין קדרי מדברת לראשונה על המלחמה: "אין לי שפה אחרת"

לראשונה מאז תחילת המלחמה, שיתפה הזמרת: “חוזרת לנשום את האוויר של הבמות, אבל הוא לא יהיה נקי עד שכל החטופים יחזרו אלינו בריאים ושלמים. המאבק הזה בין לחיות או לא לחיות עם המצב הנוכחי שאנחנו נמצאים בו. אני בחרתי לחיות. אתם יודעים למה? כי כל אחד מאיתנו פה שיושב כאן לא בנה את זה סתם”
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום אוהד רומנו)
במשך למעלה מחודשיים, נסרין קדרי לא כל כך התבטאה בנוגע למלחמת 'חרבות ברזל' ודי נעדרה מהבמות. אבל אתמול (ראשון) היא דיברה על הכל ומה היא חושבת על המלחמה ואיפה היא מרגישה קונפליקט, אם יש בכלל כזה, בין היותה ערביה לישראלית.
תחילה היא סיפרה: “חוזרת לנשום את האוויר של הבמות, אבל הוא לא יהיה נקי עד שכל החטופים יחזרו אלינו בריאים ושלמים. המאבק הזה בין לחיות או לא לחיות עם המצב הנוכחי שאנחנו נמצאים בו. אני בחרתי לחיות. אתם יודעים למה? כי כל אחד מאיתנו פה שיושב כאן לא בנה את זה סתם”.

עוד היא הוסיפה: “לא בנה משפחה, לא בנה ילדים, לא בנה תורה ולא במדינת ישראל סתם. עוד משהו שתמיד שואלים אותי. ‘נסרין, למה את עושה בעצם סרטון הסברה על מה שקורה במדינה?'”.
לסיום הודתה: “אני יכולה להגיד לכם שההסברה היחידה שלי הוא שנולדתי בחיפה, נולדתי במדינת ישראל. אני כל כך גאה. אבל מה שמחזק אותי זה דבר אחד, שאין לי ארץ אחרת ואין לי תורה אחרת ואין לי שפה אחרת. אני גאה בזה שאני מדליקה נרות חנוכה עם הילד שלי ריף. שהוא חובש כיפה והוא שר שירי חנוכה והוא שומע תורה בבית, שומע את מדינת ישראל. אני יכולה להגיד לכם דבר אחד. מה שמחזק את העם הזה, זה לא הדגל, זה האנשים שנמצאים פה”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה