תרבות ופנאי

הזמרת האהובה נחשפת: "רוצה שביונסה וריהאנה יהיו חברות שלי"

הזמרת האהובה נרקיס סיפרה על החלומות הגדולים שהיא מעוניינת להגשים במסגרת הקריירה המוסיקלית שלה. נרקיס: "אני רוצה לעבוד עם המפיקים הכי גדולים, עם השמות הכי גדולים שיש בעולם. אני רוצה שכל היוצרות הגדולות שאני מעריכה מאוד כמו ריאהנה וביונסה יהיו חברות שלי ונעשה יצירה ביחד"
מערכת ice |  1
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמרת האהובה נרקיס סיפרה בריאיון מיוחד על השאיפות הגדולות שהיא מעוניינת לממש בקריירה המוסיקלית שלה. לאחר שנשאלה האם היא מעוניינת להשתתף באירוויזיון, ענתה נרקיס: "אירוויזיון יש לי בעיה עם זה טכנית, כי זה שבת. אני לא יכולה להיות באירוויזיון. אולי זה היה מעניין אותי בתחילת הדרך". 
"אני רוצה לעבוד עם המפיקים הכי גדולים, עם השמות הכי גדולים שיש בעולם. אני רוצה שכל היוצרות הגדולות שאני מעריכה מאוד כמו ריהאנה וביונסה יהיו חברות שלי ונעשה יצירה ביחד. אני רוצה להניף את הפסל של הגראמי ולהגיד ישתבח שמו לעד. שיגעון", כך סיפרה הזמרת נרקיס בריאיון שקיימה. 
הזמרת המפורסמת הודתה כי אכן מדובר בחלום שאפתני מאוד. "אני מבינה שחלק מהקהל הולך להתעלף ולהגיד: 'לא הבנתי, זאתי חיה בסרט'. אני רוצה להיות עם כיסוי ראש להיות על השטיח האדום ולהגיד עם ישראל חי". 
כזכור, בחודש מרץ האחרון חשפה נרקיס את האלבום החדש שלה העונה לשם "תשובה?". בין השירים שנכללים באלבום קיים השיר "גן המשחקים". נרקיס הסבירה כי מדובר באלבום מיוחד שבו היא עושה "תשובה" לעצמה. 
"באלבום הזה אני עושה תשובה מול עצמי, מתוך הבנה שהדרך חשובה, אין לי ולא תהיינה לי תשובות חותכות להכל, אבל אני בשאיפה תמיד להתפתחות אישית ולהתבוננות עמוקה על החיים. ואני מאמינה שאני צועדת אותה בשביל עוד רבים כמוני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אהובה או לא, לא יכול לשמוע אותה. הקול שלה לא נעים. (ל"ת)
    מישהו 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור