תרבות ופנאי

כוכב "רוקדים עם כוכבים" מתפרק: "התפוצצתי בבכי, היא הייתה לביאה"

בפודקאסט של איתי סגל, סיפר טל מורד על שיחת הפרידה האחרונה שקיים עם אימו אשר הייתה חולה במחלת הסרטן. טל מורד: "היא הייתה פשוט לביאה. מי חושב על זה במוות שלו?"

מערכת ice | 
טל מורד (צילום אינסטגרם/ טל מורד)
השחקן והדוגמן טל מורד, אשר מככב בימים אלו בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 12, התארח לאחרונה בפודקאסט של איתי סגל, אשר מרבה לראיין מפורסמים רבים. כוכב תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים" סיפר בכאב על שיחת הפרידה האחרונה שקיים עם אימו, אשר התמודדה עם מחלת הסרטן.  "היה איזה שבוע אחד, לפני שבוע הניווט, שהמפקד שלי בא אליי ואומר לי: 'מורד, אתה צריך ללכת הביתה. הוא ידע שאבא התקשר אליו ואמר לו שאמא במצב של בין חיים למוות כבר וימים אחרונים", כך סיפר כוכב "רוקדים עם כוכבים" בפודקאסט של איתי סגל.
לאחר השיחה הדרמטית שקיים עם מפקדו, מיהר מורד הביתה בכדי להיפגש עם אימו החולה. "הגעתי לבית, היא שכבה במיטה שלה וכל האחים של אמא שלי היו שם והאבא שלי והאחים הקטנים שלי היו בבית. וזהו, פשוט הגעתי אליה, אני זוכר שהתפוצצתי בבכי. היא התחילה לבכות והיא דיברה איתי כמו ילד בוגר. היא אמרה לי טל אתה הבן הבכור שלי, אתה העוגן שלי. היא אומרת לי זה ימים אחרונים שלי".

"אמא, מה ימים אחרונים שלך? מאיפה את יודעת?", שאלה מורד בכאב את אימו. בתגובה לכך, השיבה האם: "אני לא מוכנה לשאת את הכאב הזה יותר, אני רוצה שתהיה ילד בוגר ותבין את זה".
השחקן והדוגמן המוכר המשיך לשתף בשיחה המורכבת והקשה שקיים עם עימו החולה בימים האחרונים. מורד סיפר כי רצונה של אימו היה כי בתור אח גדול, עליו לסייע לאחיו הקטנים ולאביו בכל מה שיצטרכו. לצד זאת, ביקשה האם דבר נוסף:  "אני רוצה שתמשיך את הצבא, תסיים את המסלול ותבוא להראות לי את הסיכות שלך של הסוף מסלול".
לדברי מורד, אימו קיימה במשך יומיים שיחות פרידה עם כל בני המשפחה. לצד זאת, סיפר כוכב "רוקדים עם כוכבים", כי אימו העניקה מתנות אישיות לכל ילד. "כשנכנסו לחדר, היא הביאה לכל ילד קופסה שחברה שלה עזרה לה להכין לנו. זו קופסה שיש שם ברכות לכל אחד, גם לאבא. שרשרת וצמיד ממנה. לאחותי היא רשמה גם דף הוראות למחזור. היא הייתה פשוט לביאה. מי חושב על זה במוות שלו? מי חושב על זה?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה