רייטינג

רייטינג שבועי: רוקדים עם כוכבים בפסגה, רשת 13 מאיימת על קשת 12

בדומה למגמה שנרשמה מתחילת המלחמה, קשת 12 כבשה את מרבית המקומות בדירוג הרייטינג השבועי, אך לראשונה מזה כמה שבועות רשת 13 נכנסת לטבלה בזכות האח הגדול | כל הפרטים
מערכת ice |  1
האח הגדול, רוקדים עם כוכבים (צילום מסך רשת 13, freepik)
שבוע נוסף של מלחמת חרבות ברזל הסתיים ומהלכו אזרחי ישראל המתינו בדאגה רבה לקראת התגובה האיראנית המסתמנת, שצפויה להגיע כתגובה לחיסול שהתרחש בלב טהרן בו חוסל ראש השלכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה. על כן גם השבוע השפעתה של המציאות הביטחונית על לוח השידורים ונתוני הרייטינג של ערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל. 
על פי הנתונים שנבדקו, נרשם אירוע של קרה כבר כמה חודשים, כאשר כוחה של קשת 12, התערער בחלק מרצועות השידור. עד כה, קשת 12 הייתה רגילה לכבוש את כל המקומות בדירוג הרייטינג השבועי בזכות נתוני רייטינג גבוהים, אך הפעם גם האח הגדול של רשת 13 נכנס לטבלה.
בקרב רצועת הלייט נייט, רשת 13 ממשיכה להוביל כמעט באופן קבוע בזכות התוכנית 'הצינור' בהגשת גיא לרר שרשמה אחוזי רייטינג ומספרי צופים מרשימים לאורך כל השבוע. בניגוד לכך, ברצועת החדשות רשת עדיין ממוקמת במקום השלישי בזמן שערוץ 14 ממשיך להתבסס במקום השני בטבלה.
כמו כן, כאן 11 שתכניו לרוב מופיעים במקומות האחרונים בטבלה רושמת נתון מפתיע. בזכות נתוני הרייטינג של תוכנית הריאליטי הוותיקה 'בואו לאכול איתי' נתוני הרייטינג של הערוץ התחילו לנשוף בעורף של תוכנית הדגל של ערוץ 14 'הפטריוטים'.
את המקום הראשון, בטבלה קטפה תוכנית הריאליטי המצליחה 'רוקדים עם כוכבים' ששודרה ביום ראשון האחרון,  וגרפה נתון של 17.2% ו-430 אלף צופים. את המקום השני כבשה מהדורת החדשות של קשת 12 ששודרה ביום שני האחרון. המהדורה השיגה נתון של 16.7% ו-429 אלף צופים. הרצף נמשך ומהדורת החדשות של קשת 12 קטפה גם את המקום השלישי. המהדורה ששודרה ביום שלישי האחרון, 16.5% ו-425 אלף צופים.

אל המקום הרביעי והמכובד, הגיעה קשת 12 עם העונה החדשה של 'המירוץ למיליון' בהנחיית יהודה לוי. כאשר, הפרק ששודר ביום שני האחרון השיג 15.8% וצפו בו 420 אלף צופים. האח הגדול של רשת 13, סוגרת את הטבלה ושוברת את הנוכחות הרצופה של התוכניות של קשת 12 לאחר שהפרק ששודר ביום רביעי עקף את 'רוקדים עם כוכבים' של קשת 12 ואת מהדורת הפטריוטים ששודרה באותו היום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לעולם חוסן
    יוצמח 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תוך שנה מקסימום שנתיים ערוץ 14 משאיר אבר לערוץ התבהלה 12
    סגור