טלוויזיה

עוקץ חדש ברשת: ישראלים רבים דיווחו שנגנבו מהם מאות שקלים

מאז ירידת אתר סדרות, ישראלים רבים ניסו למצוא אלטרנטיבה לצריכת תכנים פיראטיים ברשת. אך שורה של דיווחים חושפים עוקץ חדש בו לאחר שהמשתמשים משלמים מאות שקלים עבור התוכן  - אך הם לא מקבלים אותו 
מערכת ice |  2
טלוויזיה (צילום shutterstock)
מזה שנים שמנסים בישראל להילחם בתופעת הצפייה בפיראטית ברשת. אין ספק שאחד הרגעים שמשמעותיים סביב הסוגיה הוא עלייתו של אתר סדרות, אשר רק החמירה את התופעה.
כעת, אחרי שארגון זיר"ה ניצח במאבק נגד אתר סדרות (שירד מהאוויר), ישראלים רבים החלו לחפש אלטרנטיבות, מה גרם לגורמים עוינים לנצל זאת על מנת לעקוץ אזרחים תמימים. בתקופה האחרונה, ישראלים רבים ובעיקר צעירים ובני נוער, דיווחו על כך שעברו הונאה ברשת לאחר שניסו לצפות בתכנים פיראטיים ברשת.
לפי הפרטים שפורסמו לראשונה בוואלה, כך עובדת שיטת הפעולה של העבריינים העומדים מאחורי העוקץ הזה. על פי הדיווחים, מנהלי קבוצות ברשתות החברתיות פנו למשתמשים (בעיקר ילדים ובני נוער) והציעו להם לרכוש פרקים הציעו לחברים לרכוש פרקים מודלפים של סדרות טלוויזיה פופולריות, גבו תשלום - ונעלמו.
ארגון זיר"ה, אשר פועל על מנת למגר את תופעת הצפייה הפיראטית ברשת, מבצע במהלך החודשים האחרונים חקירה אינטנסיבית על מנת לחשוף את העומדים מאחורי העוקץ החדש ששוטף את הרשת. בהמשך, אף ננקטו גם צעדים משפטיים נגד העבריינים שנחשפו. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גונב מגנב פטור (ל"ת)
    אחת 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האמא של הטיפשים תמיד בהריון. (ל"ת)
    בונדי 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור