טלוויזיה

אילנה דיין מציינת הישג אדיר: עובדה מועמדת לפרס האמי

תוכנית התחקירים הוותיקה של קשת 12 עובדה בהגשת אילנה דיין רושמת הישג גדול, כאשר היא מועמדת לפרס האמי שנה שנייה ברציפות. הפעם זהו הסרט "אחים בשבי" על האחים מיה ואיתי רגב שהיו בשבי החמאס ברצועה 
מערכת ice |  3
אילנה דיין (צילום פייסבוק/עובדה)
מתחילת המלחמה, תוכנית התחקירים הוותיקה של קשת 12 עובדה בהגשת אילנה דיין, שידרה שורה של סרטי דוקו אשר התמקדו בחטופים ששבו מן השבי או באירועים משמעותיים שהתרחשו במהלך השבת השחורה.
אחד מהם הוא סרטו של יורם זק "אחים בשבי", אשר מתמקד בסיפורים של האחים מיה ואיתי רגב שנחטפו ממסיבת הנובה ושוחררו בעסקת שחרור החטופים. בסרט, חושפים השניים את מה שעבר עליהם מרגע החטיפה, לאורך כל ימי השבי ואת הגעגוע לחבריהם עומר שם טוב שעדיין נמצא בשבי בעזה.
הסרט שעובדה שידרה על האחים רגב, זכה להישג מרשים כאשר הוכרז שהוא מועמד לפרס האמי הבינלאומי. זהותם של הזוכים בפרס תיחשף הטקס הרשמי, יתקיים במהלך סוף חודש ספטמבר בניו יורק ארה"ב.
כמו כן, מדובר בשנה השנייה ברציפות שעובדה מועמדת לפרס האמי הבינלאומי, כאשר בשנה שעברה היה זה סרטו של איתי אנגל על המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. בנוסף, רק לאחרונה, סרטו של בן שני "אביגיל", חטופה נוספת ששבה מן השבי היה מועמד לפרס בפסטיבל מונטה קרלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא היא מועמדת
    שרה 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק איתי ומיה שעברו את השואה והביאו את הלב שלהם והסיפור הם אלה שמועמדים
    סגור
  • 2.
    כבוד גדול לאילנה דיין???? (ל"ת)
    שרי 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    באיזה קטגוריה
    רמי 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרים, רמאות, והנדסת תודעה..
    סגור