בארץ

מיה רגב בסטורי שובר לב: "מרגישה שהמדינה התרגלה לסיטואציה"

מיה רגב ששוחררה משבי החמאס יחד עם אחיה לאחר שנחטפו ממסיבת הנובה, חברם הקרוב עומר שם טוב, עדיין מוחזק בשבי החמאס כבר 170 ימים. מיה שיתפה בסטורי שלה: "פורים לא שמח לכולם והלוואי שמשהו טוב יקרה בקרוב. זאת המשאלה היחידה שלי"
מערכת ice | 
מיה רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מיה רגב נחטפה לשבי החמאס באכזריות יחד עם אחיה איתי ושוחררו בעסקה לאחר מעל 50 יום. חברם עומר שם טוב, עדיין מוחזק בשבי החמאס כבר 170 ימים. לצד כל התהיות שעולות בארץ אם לחגוג את פורים במסיבות וכו' לאור המצב שיש חיילים וחטופים בעזה, מיה משתפת היום (ראשון) בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה את תחושותיה: "כל הסטורי שלי זה חגיגות ואנשים שמחים ומאושרים וחוגגים את החיים. מצד אחד לכל אחד מגיע לחגוג את החיים ולשמוח אבל מצד שני כעסתי. כעסתי כי חשבתי על עומר וכמה שהוא היה רוצה להיות פה ולחגוג איתנו".
"כעסתי כי נמאס לי כל בוקר לקום ולהבין שעומר עדיין לא פה. שאני לא יכולה להתחפש ולהשתכר עם עומר וכל החברים באיזה מסיבה או סתם להתקשר אליו ולשאול אותו אם הוא רוצה לשבת לקפה. אני נחנקת מההבנה שאני פשוט לא יכולה לעשות את זה לא משנה כמה חזק אני רוצה. בא לי שהמדינה תבער עד שהם יהיו פה. כולם".

הוסיפה "אני מרגישה שהמדינה "התרגלה" לסיטואציה המחורבנת שאנחנו נמצאים בה וזה דפוק ברמות. צריך להפסיק להתעסק בחרא ולהבין שאין מחיר גבוה מדי. האמון נפגע והדבר היחיד שצריך להיות בראש של כולנו זה שהחטופים במקום הראשון!!!!!!!!!! אין מחיר לאנשים האלה. הם הלב של כולנו והאחים והאחיות של כולנו. אין לי כוח יותר לפנטז על עסקה ואז לבכות כשאני מבינה שזה לא קורה.
אין לי כוח ללכת לכיכר יותר ולראות את הפנים של עומר בכל מקום ופשוט לפרוץ בבכי כי בא לי לתת לו חיבוק ענק. אין לי כוח להרגשה שהלב שלי עדיין קרוע לא משנה מה אני עושה. אין לי כוח לראות שאנשים מתנהגים כאילו "הכל בסדר" בזמן שיש שם אנשים שנלחמים יום יום על החיים ואוחזים בתקווה שלאט לאט נעלמת. פורים לא שמח לכולם והלוואי שמשהו טוב יקרה בקרוב. זאת המשאלה היחידה שלי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה