תרבות ופנאי

איתי רגב בג'וב חדש: זה המהלך שיהפוך אותו לכוכב טלוויזיוני?

רגב צפוי להשתתף בסדרה "בן המלך" שתשודר ברשת HOT, ותעסוק בילדים של שגרירים מחו"ל. גם בתו של אייל גולן, אלין גולן, לוהקה לסדרה ותככב לצידו של רגב באחד התפקידים הראשיים. כמו כן, צוין כי כל שכרו של רגב ייתרם למטה משפחות החטופים
מערכת ice | 
איתי ומיה רגב (צילום באדיבות המשפחה)
איתי רגב, אשר נחטף יחד עם אחותו במהלך ה-7 באוקטובר לרצועת עזה, קיבל לאחרונה הצעה טלוויזיונית מעניינת במיוחד לה הוא הסכים – אבל "בתנאי" מיוחד. ע"פ פרסום ראשון של ישראל בידור, רגב לוהק לסדרה "בן המלך" שתשודר ברשת HOT.
הסדרה תופק בידי ADD ועל ידי היוצרים שחר סגל ואורן יעקובי (אשר היו שותפים להפקת "זיגי", ו"התחנה"), והיא תעסוק בילדים של שגרירים מחו"ל. כמו כן, הוא לא היחיד שקיבל הצעה לאחד התפקידים הראשיים בסדרה. גם הזמרת אלין גולן (בתו של אייל גולן), תשחק לצידו של רגב. כמו כן, ה"תנאי" שהציב היה שכל שכרו ייתרם למטה משפחות החטופים.
נזכיר כי לאחרונה הוא קטף קמפיין ראשון בתעשיית האופנה ומצטלם לחברת האופנה "טפו טפו", מותג בו נהג לרכוש בגדים עוד לפני המציאות שהשתנתה. הקמפיין הגיע לאחר שהוא נצפה לא פעם צמוד לדוגמנית מאיה קיי, שדואגת לאחים מאז שבו ארצה. קיי אף סייעה לרגב להחזיר לתפעל את חשבון האינסטגרם שלו. בראיון לפנאי פלוס סיפרה קיי על הקשר בינה לבין רגב: "איתי ואני הלכנו ביחד לכיכר החטופים, צילמו אותנו וזה הפך למאיה קיי ואיתי רגב ביחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה