טלוויזיה

הסדרה האהובה חוזרת: האם בואו לאכול איתי תחגוג על הרייטינג של היורו?

ערב של כוכבים בכאן 11. לא רק שידורי הגמר המדובר של אנגליה אל מול ספרד, אלא גם הקרנת בכורה לתכנית הקאלט הפופולארית עם הקריינות האהובה של שי אביבי. הפרקים צפויים להיות משודרים בכל ערב אחרי החדשות. צפו בהצצה מיוחדת לעונה החדשה
מערכת ice | 
בואו לאכול איתי (צילום כאן 11)
שניה לפני שידורי הגמר המדובר של יורו 2024, כאן 11 מנסים לנצל את גל הצופים ולשדר את הפרק הראשון בעונה החדשה של הסדרה האהובה "בואו לאכול איתי". כמו בכל עונה, הבשלנים החובבים יתארחו בבתים אחד של השני לארוחות מיוחדות, צחוקים וירידות ציניות. צפו בהצצה מיוחדת מתוך העונה החדשה: 
 
הצצה לעונה החדשה. באדיבות: כאן 11, ארמוזה הפקות
בשבוע הראשון שישודר החל מהיום (ראשון) תשתתף אישה ששומרת נגיעה (גם מנשים) ובשלנית טבעונית שמתמחה ביצירת מנות "שמתחזות" למנות בשריות או ביצים. בפרק הראשון תתחיל את התחרות באזור הצפון ענבל, מורה לכיתת תיכון בחיפה. בהצצה ניתן לראות את האורחים הצבעוניים שצפויים להגיע, וכמובן, את הקרינות האייקונית של המגיש שי אביבי. 
התכנית צפויה להיות משודרת החל מהיום בכל ערב אחרי החדשות. כאן 11 רשמה נתוני רייטינג מרשימים במיוחד בעקבות שידורי משחקי היורו 2024, ונותר עוד לראות האם תצליח לתרגם את ההצלחה גם לשידורים הסמוכים. בואו לאכול איתי היא אחת מהסדרות האהובות בערוץ, והיא זכתה בעבר בפרס פרסי האקדמיה לטלוויזיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה