טלוויזיה

"בואו לאכול איתי" חוזרת בעונה חדשה: מתי תעלה הסדרה של כאן 11?

"בואו לאכול איתי", התוכנית זוכת פרסי האקדמיה, פותחת עונה שמינית וחדשה, שתשודר בכל ערב, החל מ- 15 ביולי, יום שני, בשעה 21:15 ב-כאן 11 וכאן BOX. מתרגשים?
מערכת ice | 
בואו לאכול איתי (צילום כאן 11)
כאן 11 יצאה היום (חמישי) עם בשורה אדירה לצופים: "בואו לאכול איתי", התוכנית זוכת פרסי האקדמיה, פותחת עונה שמינית וחדשה. התוכנית תשודר בכל ערב החל מ- 15 ביולי, יום שני, בשעה 21:15 ב-כאן 11 וכאן BOX.
תוכנית הקאלט "בואו לאכול איתי" הפכה עם השנים להרבה יותר מתחרות בישול, כי אם תסתכלו עליהם - תראו אותנו; המפגש הקצר והאינטנסיבי בין המשתתפים הפך את התוכנית למיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית ומאפשר לצופים קבל הצצה קומית, אותנטית וחשופה. גם העונה הזו התוכנית תלווה בקרינות של השחקן שי אביבי, שמתבל את המפגשים בהומור ציני. 
חמישה בשלנים חובבים, שאוהבים לארח ואוהבים לנצח, נפגשים לחמש ארוחות ערב. כל מתמודד יארח בביתו הפרטי לארוחה בת שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח, אותה הכין במטבחו במו ידיו. כחלק מהאירוח, האורחים יסיירו בבית המארח, ייקחו חלק בהפעלה חברתית שירקח המארח, אבל בעיקר יפתחו את הפה-ולא רק כדי לקחת עוד ביס, כי יש להם מה לומר על הכל- על האוכל, על הבית ועל האירוח. בסוף הארוחה, המשתתפים יעניקו ציון סודי למארח ובסיום חמש הארוחות- יוכרז המנצח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה