עסקי ספורט

מחכים לגמר היורו? זו העיר שיוצאת בהצעה מסקרנת

ביום ראשון הקרוב יתקיים גמר היורו כאשר ספרד ואנגליה יפגשו לקרב ענקיות בתחרות על התואר הנחשק, עיריית הרצליה תערוך הקרנה חגיגית ברחבת העירייה על מסך ענק עם כיסאות ומחצלות 
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום shutterstock)
עיריית הרצליה תקיים ביום ראשון, 14.7, בשעה 22:00, הקרנה חגיגית של גמר היורו ברחבת העירייה. לאורך הרחבה יוצבו כיסאות ומחצלות לרווחת התושבות והתושבים. בגמר יפגשו ספרד נגד אנגליה לקרב מותח ברמה גבוהה של כדורגל, כאשר ספרד, נחשבת לנבחרת המרשימה ביותר בטורניר עם כשרונות אדירים כמו לאמין ימאל וניקו וויליאמס, אשר ינסו להכניע את האנגלים, שעד כה סיפקו יכולת בינונית אך עם הגנה חזקה שתעשה בעיות לכשרונות הספרדיים.

(קרדיט: יח"צ)
ראש העיר הרצליה, יריב פישר, אמר: "שתי ענקיות הגיעו לגמר וזה עומד להיות משחק מותח עד הרגע האחרון! תושבות ותושבי הרצליה, בואו לרחבת העירייה לצפות ביחד על מסך ענק עם החברים, המשפחה ומאות אוהדים נלהבים. ושהטוב ביותר ינצח!".
רק לאחרונה, עיריית הרצליה יצאה במהלך לתושביה וחוללה מהפכה בחניות העיר כאשר מה-14.7 התושבים יוכלו ליהנות מחניה חינם במשך שעתיים ביום בחניונים המרכזיים במרכז העיר: חניון אזורים, הממוקם ברחוב סוקולוב 6, וחניון לב העיר, הממוקם ברחוב בר אילן 2. לאחר מכן, תינתן הנחה של 50 אחוז ממחיר החניה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה