תרבות ופנאי

הזמרת נרקיס בפוסט חושפני: "אני כבר מזהירה מראש"

נרקיס חושפת בפוסט מרגש ואישי כי תשחרר אלבום חדש: ״אלבום שיכניס אתכם לחיים שלי ויהפוך אתכם לחלק מהם. ואני כבר מזהירה מראש, החיים שלי הם חתיכת מסע״
מערכת ice |  1
נרקיס אלבום חדש (צילום מקסים פסנקו)
הזמרת נרקיס שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי אלבום חודש שלה ייצא ממש בקרוב. לצעד הבשורה המרגשת, האמנית סיפרה לעוקבים על חייה המורכבים ובתחושות שחוותה בחודשים האחרונים, הלא פשוטים עבור כל מדינת ישראל.
כך היא כתבה: "בכל יום שישי בערב (כמעט) אני הולכת לאמא לארוחת שישי. זה נוח, היא גרה מטר ממני, ועדיף שפחות אבשל ויותר אעשה מוזיקה...ודווקא בהליכה הזו, של בסך הכל כמה מטרים, קר לי מהעייפות של כל השבוע, ומזה שאני צועדת את השביל הזה כבר הרבה זמן מבלי שמישהו יחזיק לי את היד (אל תתחילו, אני אישה מאושרת רוב הזמן).
ובחודשים האחרונים נוספת לה גם הדאגה לשלום החטופים, והמשפחות שלהם, ומחשבות על מה יהיה במדינה, ומה התפקיד של תרבות ומוזיקה ברגעים כאלה. ולתוך הדיסוננס של החיים המורכבים שלנו בארץ, אני משיקה אלבום חדש, שיצא ב 26/3 בעזרת השם. את רוב החומרים כתבתי לפני השבעה באוקטובר אבל אין כמעט פזמון שלא קשור איכשהו לזמן שלנו.
אנחנו מורכבים, אנחנו לגו אנושי. בפרט אני, אישה דתיה באמצע העולם, שרוצה את הכל מהכל. שלפעמים לבד לי ולפעמים טוב איך שאני…אני אמא לשני בנים, חוזרת בתשובה, יוצאת יחידה קרבית, אוהבת מסיבות, חולה על השבת, פעם אני בטוב עם אלוהים ופעם הוא מסתתר לי. ככה זה, לגו אנושי, כמו כולנו.
ארזתי את הכל לכדי אלבום, כנראה הכי חשוב ומורכב אבל גם שלם שלי אי פעם. אלבום שיכניס אתכם לחיים שלי ויהפוך אתכם לחלק מהם. ואני כבר מזהירה מראש, החיים שלי הם חתיכת מסע. אוהבת אתכם מאוד. תודה על דברים חדשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לשחרר זה מסריח חורף ניגמר גם הנרקיסים בשנה הבא. אול יצמחו עוד טוב שאת מזהירה
    סגור