ויראלי

הזמרת נרקיס על התקיפה המינית שעברה: "אונס זה לחטוף את הנשמה"

הזמרת האהובה בפוסט מטלטל, מספרת שעברה תקיפה מינית ותומכת באותן נשים שנאנסו באכזריות על ידי מחבלי החמאס המתועבים: "הבהרה חשובה ממקור ראשון: אונס בכללי שלא בזמן לחימה זה בעצם לחטוף את הנשמה יחד עם הגוף"
מערכת ice | 
נרקיס (צילום אינסטגרם narkisofficia@)
הזמרת נרקיס, התייחסה אמש (ראשון) בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה לציון 100 ימים למלחמת "חרבות ברזל", לחטופים שנמצאים בשבי, ולכל אותן הנשים שנאנסו והותקפו מינית על ידי מחבלי חמאס המתועבים, והתייחסה לטראומה האישית שחוותה בעקבות תקיפה מינית.
בפוסט שהעלתה כתבה נרקיס: "הבהרה חשובה ממקור ראשון: אונס בכללי שלא בזמן לחימה זה בעצם לחטוף את הנשמה יחד עם הגוף. זה לתקוף, לשדוד, לגנוב את האור שיש בנשיות… לקחת אותו בכוח. זה לפרוץ בברוטליות לבית של הנשמה. ולאנוס את האור/הניצוץ האלוקי/הדבר הכי יקר שיש וזה את החיות".
"עכשיו קחו את כל זה ושימו ברקע זעקות אימה, כדורים שורקים באוזניים, ריח גופות שרופות וזוועות בלתי נתפסות. זה מה שעברו בנות ישראל בשביעי לאוקטובר ואסור לנו לשכוח את העוולה, אסור לנו לשכוח שהם אנסים ושודדים של הנשמה. אסור לנו למרוח את הזמן עם החטופים והחטופות בתוך עזה ויתרה מכך אסור לנו לשכוח שאנחנו הצד הטוב בסיפור".
"גם כשכל העולם נגדנו, גם שאנשים מוזרים בבית משפט מוזר ומנותק שופט אותנו, אסור לנו לשכוח שאנחנו העם הנבחר! אנחנו הטובים והם הרעים! אנחנו המוסריים והנאמנים והם תאבי דם חסרי צלם אנוש, ובעיקר בא לי להגיד לבנות היקרות שעברו את אונס וגועל - בבקשה תזכרו אתן הטהורות היפות והנשיות והם המלוכלכים! אתן האור והם החושך הגמור!! שהלוואי שיעלם מן העולם במהרה, ושתהיה רפואת הנפש והגוף לאהובות שלנו. אני אתכן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה