ויראלי

נטלי דדון מתפוצצת: "אני מקיאה מהזוהמה, תתביישו לכם"

העיתונאים אורי משגב ודן מרגלית יצאו על נועה ארגמני ואביה יעקב ארגמני על שנסעו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לארה"ב. נטלי דדון ממש לא נותרה חייבת ותקפה אותם: "באיזו זכות אתם כותבים מילים כאלה קשות? איבדתם את זה לגמרי"
מערכת ice |  8
נטלי דדון
עיתונאי "הארץ" אורי משגב, ממובילי מחאת הדגלים השחורים ואחד ממתנגדיו הבולטים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הצליח לעורר את זעמם של גולשים ברשת החברתית X, אחרי שיצא נגד החטופה ששוחררה משבי החמאס, נועה ארגמני, על כך שיצאה כחלק מהמשלחת של ראש הממשלה לוושינגטון, ארצות הברית. בהמשך, הצטרף לטענות של משגב גם העיתונאי דן מרגלית, שעורר סערה לא פחות גדולה.
מי שהגיבה על הדברים הקשים של משגב היום (שלישי) היא אושיית הרשת, הדוגמנית והפעילה החברתית, נטלי דדון, שהעלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו זעמה על עיתונאי "הארץ". תחילה, כתבה דדון: "ואני חשבתי שמשפחות החטופים קדושים, שהחטופים קדושים (והם עדיין כאלו בעיניי), אבל יש אנשים בעם הזה שזה קדוש להם רק כשעומדים דום לצדם".
דדון המשיכה: "הם קדושים עד שמישהו מעז לחשוב אחרת מהם, עד שפועלים באופן שלא מתיישר איתם, גם כשהם בשליחות למען החטופים ומדינת ישראל הם תקועים בשנאה. אני פשוט מקיאה מהזוהמה שיוצאת כלפי ילדה שהרגע איבדה את אמא שלה, עברה גיהנום בשבי חמאס, איבדה את חבריה הטובים ב-7/10 ורק עכשיו מגלה ומתאבלת גם עליהם".
דדון הוסיפה וזעמה: "וכלפי אבא שקבר את אשתו וחי בגיהנום משל עצמו חודשים רבים כשהוא סועד את אשתו בזמן שבתו בשבי. תתביישו לכם! באיזו זכות אתם כותבים מילים כאלה קשות? איבדתם את זה לגמרי".
על רקע הפוסט שהעלתה, אליו צירפה את הדברים של משגב ותגובות נוספות נגד נועה ארגמני, כתבה הדוגמנית: "רואים לכם!!! נועה, יעקב, שלי המדהימים והמשפחות השכולות הקדושות, כל מי שלקח על עצמו החלטה לטוס והצטרף למשלחת למרות הריקושטים הקשים והביקורת הרעה הזאת (שאני עדיין בהלם שקיימת) אני מקווה שאתם עם ראש מורם בידיעה שכל פעולה שלכם היא למען מי שנותר בשבי ולמען עם ישראל".
דדון הוסיפה: "כולי תקווה שתחזרו אלינו עם בשורות טובות וכל משפחה שהייתה יוצאת לשליחות הייתה מקבלת ממני את ברכת הדרך ולא משנה מה הדעות שלה, הצלחתכם היא הצלחתנו. תודה בשם כל העם השפוי וסליחה בשם מי שבחר אחרת!". לסיום הוסיפה: "נ.ב - אם אתם מצליחים למרות שקשה תברכו את האנשים האלו בלב טהור ונקי בלי קללות בתגובות".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מרגלית עוד מדבר החתן שלו ראש אמן האפס חליווה (ל"ת)
    מרגליות 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פעילה חברתית? כמה תארים תוסיפו לה? (ל"ת)
    אזרחיתה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    נטלי הזוהמה (ל"ת)
    קרין 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • לא תגיע לקרסול שלה סמרטוט נטלי נפלאה וציונית (ל"ת)
    צפוני 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עולב
    לא נעים 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איכס
    סגור
  • 1.
    שני אפסים דן מרגלית ואורי
    סימה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    8 4
    שנאה לביבי מטרללת אתכם
    סגור
  • למגיב מספר אחד
    אורנה לוי 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתה אפס ומי שילדה אותך יא נעל מה אתה מבין אדיוט מהלך
    סגור
  • ערב רב
    גועל נפש 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נאלח
    סגור