מינויים

רגע לפני עסקה? זה המנכ"ל החדש שמונה למטה המשפחות להחזרת החטופים

האסיפה הכללית של מטה המשפחות בחרה באורי הכהן לכהן כמנכ"ל. באמתחתו 20 שנות ניסיון בניהול והובלה של ארגונים מגוונים, ביניהם ברשויות מקומיות וגופים חינוכיים. בתפקידו האחרון משמש שותף בפירמת BDO ומנהל חטיבה. בהודעה נמסר: "אנו תקווה שתפקידו יהיה קצר ככל הניתן"
מערכת ice |  1
חזרת החטופים מהשבי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
על רקע הדיווחים על ההתקדמות במגעים לעסקה להשבת 120 הישראלים המוחזקים מאז ה-7 באוקטובר בשבי ארגון הטרור חמאס, אורי הכהן מונה הבוקר (שישי) למנכ''ל מטה המשפחות להחזרת החטופים. האסיפה הכללית של מטה משפחות החטופים בחרה ואישרה את מינויו של אורי הכהן כמנכ''ל החדש של המטה לאחר שמיינה מספר מועמדים לתפקיד.
"כולנו תקווה כי תפקידו של אורי יהיה קצר ככל הניתן ושהחטופות והחטופים ישובו הביתה במהרה", נמסר בהודעת המטה שפורסמה לתקשורת.
"בשם המשפחות אנו מבקשים להודות לאורי על בחירתו להיכנס לתפקיד מורכב זה ולאחל לו ולכולנו הצלחה רבה בתפקידו החדש", לשון ההודעה.
אורי הוא שותף בפירמת BDO ומנהל חטיבה תחת קבוצת הייעוץ. BDO ישראל הינה פירמת ראיית חשבון ויעוץ עסקי. אורי ישוב לחברה בתום תפקידו במטה. אורי בעל ניסיון של כ-20 שנים בניהול והובלה של ארגונים מגוונים, ביניהם ברשויות מקומיות וגופים חינוכיים וחברתיים. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל חברי הממשלה הנוכחית עם רקורד והישגים (ל"ת)
    ומה מצבנו 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור