ויראלי

עסקת חטופים בדרך? הלחץ גובר: זה הנושא החם של השבוע

120 משפחות אוחזות בקצה חוט של תקווה, עם קידום המו"מ להחזרת יקיריהן משבי החמאס ברצועת עזה. הרשת געשה בעקבות הדיווחים, ונרשמו 27,151 אזכורים עם לא פחות מ-903,115 לייקים. מה שעורר רגשות מעורבים אצל חלק מהגולשים הוא דווקא יום המחאות הארצי, שזכה להתייחסויות שנויות במחלוקת
מערכת ice | 
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, מעדכנת כי הלחץ הגובר לקידום עסקת חטופים להשבת 120 הישראלים המוחזקים בשבי החמאס, היא הנושא החם של השבוע. המו"מ הקדחתני והתרחישים העומדים בפני ישראל זכו לאזכורים רבים בכלי התקשורת המסורתיים וברשתות החברתיות. על פי הנתונים, הסיפור זכה ל-5,623 אזכורים ברדיו ובטלוויזיה ובעיתונות הכתובה הנושא זכה ב-324 אזכורים. 
באתרי החדשות, סוגיית החטופים ל-1,730 אזכורים. ברשתות החברתיות, הנושא זכה לנתון מדהים של לא פחות מ-27,151 אזכורים ו-117,367 תגובות עם 903,115 לייקים. בסך הכל, נרשמו כ-34,828 התייחסויות לסוגיית החטופים. כזכור, משלחת ביטחונית ישראלית מקיימת שיחות במצרים בנושא התנאים לפתיחה מחדש של מעבר רפיח ומניעת הברחות נשק לעזה דרך ציר פילדלפי.
פוסט מרגש של הפעיל החברתי, מנכ"ל "ביחד - ערבים זה לזה" יוסף חדאד, זכה לתגובות רבות ולמעורבות רבה של הגולשים. בפרסום שיתף חדאד את תמונתה של נגה וייס, אשר הוחזרה משבי החמאס במסגרת עסקת החטופים הראשונה, לאחר שנחטפה מעוטף עזה ב-7 באוקטובר. וייס התגייסה לצה"ל, וסיימה קורס מש"קיות ת"ש. אנחנו גאים בך!
 
"יחיא סינוואר יחייך בקברו העתידי", כתב הגולש טל אורנן, בהתייחסו ליום השיבוש ברחבי ישראל שהתקיים ביום ראשון. במהלך יום המחאות הארצי המוני בקריאה לעסקת חטופים מיידית, מוחים נגד מדיניות הממשלה יצאו לרחובות, חברות במשק הושבתו ודרכים ברחבי הארץ נחסמו. אלא שלא כולם ראו בהפגנות הללו כלי לגיטימי בשעת מלחמה, והפוסט שלפניכם הוא דוגמה לכך. 
 
בגזרת הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) הגולש ערן צ'רפק התייחס בדרך הומוריסטית למדי לטור שכתב איש התקשורת אברי גלעד נגד יום השיבוש.
  
כנסת ישראל שוברת שיא של ניתוק? בזמן מאבקן של המשפחות לשחרור יקיריהן, חברי כנסת מהקואליציה שיגרו מכתב ליו"ר אופיר כץ בקריאה לקיום דיון בנושא "פגיעה הולכת וגוברת בחסינות חברי הכנסת והממשלה". הציוץ הבא מתקומם על כך.
 
לשרת ההתיישבות אורית סטרוק מהציונות הדתית היו לאורך השנים, לכאורה, כמה התבטאויות לא כל כך מוצלחות. לאחרונה אמרה כי אנו "חיים בתקופה של נס". ההתבטאות לא התקבלה בברכה אצל כולם, והנה ציוץ שמגיב לה:
 
ולסיום, כרגיל, קצת הומור:

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה