תרבות ופנאי

נטלי דדון חושפת בכאב: "הדמעות זולגות בלי שליטה"

"הדמעות זולגות בלי שליטה, כאילו הכותל עצמו מושך אותן מתוך עומק הלב. הפתקים המונחים בין החריצים, כמו לחישות של תפילות שאינן זקוקות למילים רמות", כך כתבה הדוגמנית נטלי דדון לעוקביה ברשת החברתית אינסטגרם | כל הפרטים

מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
הדוגמנית נטלי דדון מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בפרויקטים השונים שבהם היא לוקחת חלק. אמש (שלישי) דדון השתתפה בתפילת התשעה באב שנערכה בכותל המערבי בירושלים. לצד תמונות שהעלתה הדוגמנית לאינסטגרם מהביקור בכותל המערבי, דדון דאגה לפרסם סטורי מיוחד ברשת החברתית. 
"הכותל המערבי, אותו קיר עתיק שתמיד משאיר אותי חשופה כל כך מולו, עומד דומם ורם, כמו שומר נאמן על סודותיהן של אינספור נשמות. כאשר נוגעים באבנים הקרות, אפשר להרגיש כיצד הן מקשיבות, סופגות את הכאב, התקווה והכמיהה של כל אדם שמגיע אליהן. בצינור ישיר מעבירות כל תחינה", כך כתבה נטלי דדון בסטורי שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם".
דדון, שמרבה לשתף את עוקביה במחשבותיה ותחושותיה על המצב המורכב השורר במדינה, המשיכה לכתוב בכאב. "הדמעות זולגות בלי שליטה, כאילו הכותל עצמו מושך אותן מתוך עומק הלב. הפתקים המונחים בין החריצים, כמו לחישות של תפילות שאינן זקוקות למילים רמות.


(צילום:natalydadon@)
הכנות המתפרצת למולו, מוצאת את עצמי תוהה כמה קיר אחד מסוגל לספוג ואיך אפשר לעמוד אל מול תחנוני האישה שמימיני וזעקת הנערה שלשמאלי. וברגע הזה, בו כולנו מתגעגעים, מתפרקים אל מול קיר עצום, אתה מרגיש מחובר למשהו גדול ממך. חלק בלתי נפרד משרשרת הדורות".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה