ויראלי

בעירום מלא: זו הדוגמנית שהכעיסה את שכניה - "כאילו עשיתי פשע"

הדוגמנית קרלה בלוצ'י חשפה בריאיון ל-The Mirror, כי היא נוהגת להשתזף בעירום מלא בביתה ובחופשות בחו"ל. לדבריה, אותו הרגל גורר תגובות שליליות רבות אך היא לא מייחסת לכך חשיבות רבה. קרלה בלוצ'י: "מתייחסים אליי כאילו עשיתי פשע"

מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הדוגמנית קרלה בלוצ'י בת ה-42, אשר עלתה לאחרונה לכותרות בשל הצהרתה כי היא לא תוריש כסף לילדיה, בטענה כי אלו צריכים לעבוד קשה בכדי להתפרנס בכבוד, הצליחה לעורר את זעמם של שכניה בעקבות החלטתה להשתזף בעירום מלא בחצר ביתה. 
בריאיון ל- The Mirror, סיפרה הדוגמנית מבריטניה כי היא נוהגת להשתזף בעירום מלא בביתה, הרגל שמטריד את שכניה אשר התלוננו בפניה על כך. לדבריה, היא נהנית מהרעיון לחשוף את גופה בעונת הקיץ, למרות שרבים מתלוננים על כך. על אף זאת, ציינה בלוצ'י בת ה-42, היא לא מתייחסת לתלונות של השכנים. "זו לא בעיה שלי. הגוף שלי מדהים, אז למה לא?", כך אמרה הדוגמנית המפורסמת בריאיון ל- The Mirror.
מלבד ההרגל להשתזף בעירום מלא בחצר ביתה, קרלה בלוצ'י נוהגת ליהנות מקרני השמש גם בעת החופשות שלה, דבר שמוביל לתגובות שליליות, אך היא לא מתרגשת מכך. לדבריה, כאשר אנשים מבחינים בה משתזפת בעירום מלא, הם נוהגים לכנות אותה בשמות גנאי בזויים. "מתייחסים אליי כאילו עשיתי פשע", כך חשפה הדוגמנית קרלה בלוצ'י. 
עוד ציינה הדוגמנית בת ה-42, כי על אף התגובות השליליות שהיא מקבלת, היא לא מתכוונת להימנע מהתחביב האישי שלה. "אלה החיים שלי. אני שומרת על קור רוח ולא ארד לרמה של האנשים שמקנאים בי", כך סיכמה בלוצ'י בריאיון ל- The Mirror. 
כזכור, בתחילת החודש דווח כי הדוגמנית מבריטניה החליטה שהיא לא תוריש את הונה האישי לארבעת ילדיה, בשל הסיבה כי הם צריכים לקחת אחריות על חייהם ולעבוד קשה בכדי להתפרנס בכבוד. עוד חשפה בלוצ'י כי היא מעוניינת לבזבז את כל כספה על מסיבות יוקרתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה