ויראלי

איכס: הדוגמנית המפורסמת מרחה על פניה צואה | זו הסיבה

הדוגמנית וכוכבת הרשת הברזילאית, דבורה פייסוטו, עוררה סערה ברשתות החברתיות לאחר שתיעדה את עצמה מורחת צואה על פניה. לדבריה, מדובר במסכה שצפויה למנוע את תהליך ההזדקנות

מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טלטלה בעולם הרשתות החברתיות: הדוגמנית וכוכבת הרשת הברזילאית דבורה פייסוטו, פרסמה סרטון מעורר חלחלה בו היא משתפת את העוקבים במסכה מיוחדת שאותה היא נוהגת למרוח על פניה, כך על פי הפרסום של אתרי החדשות New York Post  ו-The U.S Sun.
לדברי כוכבת הרשת בת ה-31, מדובר במסכה שעשויה מהצואה שלה. בריאיון מיוחד ל-Jam Press, סיפרה הדוגמנית, אשר מרבה לטפח את המראה החיצוני שלה באמצעות יצירת מסכות יופי מוזרות, כי היא נחשפה לאותה המסכה באינטרנט, שם קראה כי מדובר בשיטת טיפוח שעשויה למנוע את תהליך ההזדקנות
הדוגמנית הברזילאית הצליחה לעורר סערה תקשורתית רחבה, לאחר שתיעדה את עצמה מורחת את המסכה המגעילה, שעשויה מהצואה שלה, על פניה. בעודה מורחת את המסכה על פניה, הקפידה פייסוטו לענוד אטב על אפה, בכדי לא לסבול את הריח המסריח שהתנדף מפניה. 
כאמור, הדוגמנית הברזילאית מרבה לבצע אתגרי טיפוח קיצוניים ברשתות החברתיות. כזכור, בעבר דבורה פייסוטו החליטה למרוח את הדם של הווסת שלה על עורה ואף תיעדה זאת ברשתות החברתיות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה