ויראלי

איך היא לא מתביישת? האם שרצחה את בנותיה מחפשת אהבה חדשה

בעודה מרצה עונש מאסר עולם בעקבות רצח בנותיה, מדיסון מקדונלד בת ה-33 מטקסס פתחה פרופיל באתר ההיכרויות "Wire of Hope". בפרופיל החדש שהקימה, מקדונלד תיארה את עצמה כאדם רגיש, עדין, חכם וחברותי

מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הכירו את מדיסון מקדונלד: לאחר שבת ה-33 מטקסס הורשעה ברצח שתי בנותיה ליליאן בת השנה ואייצר בת השש, האם שמרצה מאסר עולם בעקבות מעשיה המזעזעים הקימה פרופיל באתר היכרויות
על פי דיווחים זרים, בפרופיל שפתחה, מדיסון מקדונלד תיארה את עצמה כאדם רגיש ועדין ואף הקפידה לציין בפני משתמשים אתר ההיכרויות כי היא אוהבת להיות פעילה אך לצד התכונות ה"רכות" שלה, היא נחשבת לביקורתית וקפדנית. האם המרצה מאסר עולם ללא אפשרות של שחרור, תיארה את עצמה כאדם חכם ומציאותי, חברותי וקשוב. 
מדיסון מקדונלד ביצעה את המעשה המחריד בשנת 2021, כאשר זו העניקה לבנותיה תרופות הרגעה ולבסוף חנקה אותן למוות. על פי הפרסום של CBSNews Texas, לאחר ביצוע הרצח, מיהרה מקדונלד לתחנת משטרת אירווינג, שם היא סיפרה על מעשיה המחרידים. לדבריה, היא החליטה לרצוח את בנותיה בכדי שאלו לא יסבלו מהתעללות שלה בהן, זאת על אף שנודע בהמשך החקירה כי הן לא היו חשופות לאותה הסכנה. 

בתמונה: מדיסון מקדונלד (צילום: Dallas County Jail)
לאחר שמקדונלד הואשמה ברצח בנותיה, ההגנה סברה כי האם סובלת ממחלת נפשית. למרות עמדתה של ההגנה, חבר המושבעים החליט לדחות את חוות הדעת שלה והאם הורשעה ברצח לאחר שפסיכולוגית משפטית הצהירה כי מקדונלד הייתה מודעת למעשיה. מקדונלד המשיכה לטעון כי היא סובלת ממחלת נפש, אך לבסוף הוחלט כי העונש שיוטל עליה יהיה מאסר עולם ללא אפשרות של שחרור. 
בינתיים, בת ה-33 מטקסס מחפשת את אהבת חייה באתר ההיכרויות "Wire of Hope". בפרופיל שלה, אשר פעיל עד פברואר 2026, העלתה מקדונלד תמונות ואף הקפידה לציין כי היא סטרייטית ונוצרייה. למי שאינו מכיר, אתר ההיכרויות "Wire of Hope" דוגל לשקם את חיי האסירים וזאת על ידי האפשרות שהיא מעניקה להם ליצור חברויות שונות ואף למצוא אהבה חדשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדיסון מקדונלד
    רות 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שמעשה מצמרר כגון זה נובע מבעיות נפשיות. כשהייתי נערה אימי רדפה אחרי עם סכין ואיימה לרצוח אותי. היא הייתה אישה מאוד קשה שרבה עם רוב האנשים שמסביבה.
    סגור