בעולם

בעקבות סדרת מעשי רצח: "ראש המאפיה המרוקאית" נידון למאסר עולם

המשפט הפלילי הגדול ביותר שידעה הולנד: סוחר הסמים ואחד מראשי הפשע המסוכנים ביותר, העבריין רדואן טאג'י - נידון למאסר עולם בעקבות סדרת מעשי רצח שזעזעו את הולנד המדינה 

מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הפושע המבוקש ביותר בהולנד, רדואן טאג'י (46), שהנהיג קרטל סמים ורצח מספר אנשים, נידון אתמול (שלישי) למאסר עולם. טאג'י, יליד מרוקו, הוא אחד ממפיצי הקוקאין הגדולים ביותר במדינה.
טאג'י הנהיג ארגון הפשע שכונה "המאפיה המרוקאית", בגלל שרוב חבריו הם ממוצא מרוקאי. טאג'י הצליח להמלט מרשויות החוק במשך שנים והוגדר כאדם המבוקש ביותר בהולנד עד שבשנת 2019 הוא נעצר בדובאי. 
אחד האנשים שטאג'י הורה על חיסולם הוא חכים שאנגאצ'י, שנרצח ביריות באוטרכט ב-2017. טאג'י הכחיש את כל האישומים נגדו וקרא למדינה להשקיע את הכסף שמושקע במשפט בהעסקת מורים, שוטרים ועובדים במערכת הבריאות. באפריל האחרון נעצרה גם עורכת דינו של טאג'י, אינס וסקי, לאחר שהתובעים האשימו אותה בהעברת מידע מטאג'י לאנשיו מחוץ לכלא. 
הולנד הפכה בעשורים האחרונים למעצמה בכל הקשור לסחר בסמים וזאת בשל העובדה כי במדינה פועל אחד הנמלים הגדולים ביותר בכל היבשת. ווטר לאומנס, מחבר הספר "מרוקו מאפיה" שעוסק בפשע מאורגן באמסטרדם, טוען: "הכל נובע מחוסר הזדמנויות בחברה שלנו. כולנו רוצים להתפרנס, בין אם אנחנו בנקאים או עיתונאים. לאנשים רבים בשכבות האוכלוסייה האלה אין את האמצעים לשבור את תקרת הזכוכית ועולם הפשע הופך לפתרון האידיאלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה