משפט

רצח מזעזע בלב תל-אביב? שוד אלים הביא למות הנהג

אחיינו של נהג המונית חשף את הסיפור המזעזע בו הוכה דודו שהתפרנס כנהג מונית. במהלך ניסיון שוד הוכה הדוד והובהל במצב קשה לבית החולים שם מת מפצעיו
מערכת ice | 
אימה במונית (צילום vecteezy ,shutterstock, פלאש 90/ נתי שוחט)
הצל פרסם היום בעמוד שלו את המקרה הקשה מדבריו של האחיין שהציף את הפרשה המזעזעת וסיפר לצל: "האדם בתמונה זה דוד שלי ... כל הסובבים נהגו להכיר אותו כ'משה מהמונית', בן 70, מלח הארץ!!! צעיר כל כך בנפשו, טוב לב שאין כדוגמתו, כל חייו היה נהג מונית וכל כך אהב את העבודה שלו...
"לפני כשבוע בתל אביב באחת מנסיעותיו בעיר נקלע למקרה מזעזע... שתי (הטעות במקור) סמרטוטי רצפה, נבלות, הרוע בהתגלמותו!!! שדדו אותו בצורה הכי אכזרית שיכולה להיות, היכו אותו מכות קשות מכף רגל ועד ראש עם מוט מברזל וכל דבר שהתגלגל לידם עד אובדן הכרה ומצב קשה.
"השאירו אותו שם זרוק על הכביש כולו חבול, פצוע ומדמם בכל הגוף ועוברי אורח במקום להזעיק עזרה או לעזור באו בעצמם ושדדו את מה שנשאר עליו עד שפונה באופן בהול לטיפול נמרץ במצב קשה עם חבלות בכל הגוף נכנס בדחיפות לחדר ניתוח עבר החייאה והמון מאמצים לייצב את מצבו עד שבסוף קיבלנו את הבשורה המרה שהוא הלך לעולמו.
"שלושה ימים הגופה הייתה בנתיחה באבו כביר ותחת אחריות המכון המשפטי במטרה לברר מה בדיוק היה שם ותאמינו לי שהתיאור שלי הוא פשוט עדין ואם יורדים לפרטי פרטים לפי דו״ח הנתיחה התוצאות מצמררות ולא משאירות אף עין יבשה .. תנסו לגלגל את הסיטואציה בראש ותתארו לכם בן אדם בן 70 בלי שום יכולת להתנגד בלי שום יכולת להגן על עצמו לברוח או להזעיק עזרה תדמיינו מה הוא חווה באותם רגעים, תדמיינו את חוסר האונים שלו והזעקות לעזרה באותם רגעים... פשוט נשבר הלב!!!!!
 
"עכשיו תגידו לי אתם באיזה עולם קורים מקרים מחרידים כאלה ? בשביל איזה אייפון שהיה עליו אז לעשות את זה? בשביל פדיון יומי של נהג מונית בן 70 שכבר כמה מרוויח  בשביל ארנק? בשביל בגד? תכשיט? בשביל מה?
"אני לאותם שתי ארורים שתי נבלות ואני כל כך עדין במילים שלי .. רק שתדעו שהאדם שרצחתם בלי שום רחמים זה אדם שהיה מסיע במונית בחינם מיעוטי יכולת והיה עושה את זה רק מתוך לב טהור וכוונות טובות! זה אדם שכל הסובבים אותו רק יעידו איזה מין איש מיוחד ואהוב הוא היה! אדם שכל חייו היה קם לעבודה שלו עם חיוך ומסיים את יום העבודה שלו עם חיוך ולא עשה שום דבר רע לאף אחד!!הלב נשבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה