כסף וצרכנות

מותג הטיפוח משיק ליין מרענן: אלה המוצרים החדשים

מותג הטיפוח האמריקאי פאלמרס, משיק ליין של 6 מוצרים חדשים בקטגוריית הטיפוח לשיער הכולל שמפו שמן זית, שמפו שמן קוקוס ושמפו חמאת קקאו
מערכת ice | 
פאלמרס סדרה חדשה (צילום יחצ)
מותג הטיפוח האמריקאי הוותיק פאלמרס (Palmer's), המוכר בישראל בעיקר בזכות מוצרי הטיפוח לנשים בהריון ואחרי לידה, מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק ליין של 6 מוצרים חדשים בקטגוריית הטיפוח לשיער.
ההשקה בישראל נעשית לאחר השקת ליין המוצרים בארה"ב לפני כשנתיים, מאז זוהי הקטגוריה הצומחת ביותר של החברה וכעת הוחלט להשיקה גם בישראל. המהלך מלווה בקמפיין שיווקי נרחב בהיקף של כמיליון שקלים, כולל פרסום בטלוויזיה (קשת- ערוץ 12), פעילות דיגיטל, שיתופי פעולה עם משפיענים מקומיים ופעילויות שטח.
פאלמרס, הפועלת בהצלחה בישראל בקטגוריית מוצרי ההיריון והלידה תחת חברת פיור ויז'ן, שמה לה למטרה להפוך לשחקנית משמעותית גם בשוק הטיפוח לשיער, שמוערך בכמיליארד ש"ח בשנה. מתוך שוק זה, פלח מוצרי השיער במחלקות הטבע, ללא מלחים והמתאימים לשיער לאחר החלקה או צביעה, מהווה כ-10%. פאלמרס שואפת לתפוס נתח של 10%-15% מקטגוריה זו כבר בשנה הראשונה.
המוצרים נמכרים במחלקות הטבע במחירי צרכן הנעים בין 49.90 ל 54.90 שקלים (סדרת חמאת הקקאו עם הביוטין).
לדברי גל קריינר, מנכ"ל משותף בחברת פיור ויז'ן, "אנו נרגשים להרחיב את פעילות המותג פאלמרס בישראל עם ליין מוצרי השיער האיכותיים והמבוקשים. כחברה המתמחה בטיפוח, אנו רואים הזדמנות אדירה לתת מענה לביקוש הגובר למוצרי שיער טבעיים ועדינים, ובטוחים שהצרכן הישראלי ייהנה מחווית השימוש המוכחת של פאלמרס. הקמפיין הנרחב ישים את פאלמרס במרכז תשומת הלב ויסייע לנו לבסס את מעמדנו כמותג מוביל בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה