דיגיטל וטק

צעירים לנצח: תחרות למציאת נוסחת הקסם לעצירת הזדקנות יוצאת לדרך

השבוע תתקיים תחרות חשובה מאין כמותה שעתידה לשנות את חיי אוכלוסיית העולם כולו. זוכי התחרות יקבלו פרס של 101 מיליון דולרים לפיתוח מחקר למניעת הזדקנות 

מערכת ice | 
קשישים (צילום freepik)
השבוע, ארגון אקספרייז הודיע על תחרות בה יוענק פרס ענק של כ-101 מיליון דולרים לחוקרים שיציגו מחקר ראוי למען עצירת תהליך ההזדקנות. לפי מחקרים, עד 2035 כנראה נצליח להדגים היתכנות לעצירת ההזדקנות בתנאי מעבדה, וטיפולים מסוג זה יגיעו לשוק בערך 13 שנים מאוחר יותר. כלומר, עד שנת 2048.
החוקרים שישתתפו בתחרות יצטרכו להוכיח שהם מסוגלים להחזיר את שרירי הגוף למצב בריא ולשפר את היכולות הקוגניטיביות ואת מערכת החיסון. אם אכן יצליחו החוקרים להוכיח היתכנות של טיפולים מעכבי-הזדקנות, יהיה מדובר באחת העסקאות הכי משנות חיים בהיסטוריה של האנושות.
מכשול מרכזי העומד בפני החוקרים הוא זמן. על מנת להשלים את המחקר נדרשת תקופת חיים, פשוטו כמשמעו. עד כה, ידוע לאנושות כי אחד מסימני ההזדקנות הוא הדרך שבה אנשים מבוגרים יותר מפתחים לעתים קרובות כמה מחלות כרוניות, כמו לחץ דם גבוה וסוכרת או מחלות לב ונזק מוחי.
ארגון אקספרייז המארגן את התחרות, הוא ארגון ללא מטרות רווח, אשר מארגן תחרותיות ציבוריות כדי לעודד פיתוחים טכנולוגיים לטובת האנושות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה