מינויים

המשנה למנכ"ל דלק קידוחים לשעבר מונה למנכ"ל חברת קנלוב

החברה לאנרגיה מתחדשת קנלוב מפרסמת כי יוסי גבורה, לשעבר משנה למנכ"ל דלק קידוחים, מונה למנכ"ל החדש של החברה. הוא יחליף בתפקיד את אחד ממייסדי החברה, אוליבייה קניג
מערכת ice | 
יוסי גבורה (צילום יחצ, unsplash)
יוסי גבורה, שהיה שותף לפיתוח משק הגז הישראלי והוביל את גיוסי ההון והחוב בהיקף של מיליארדי דולרים לפיתוח 'תמר' ו'לוויתן' בשוק הישראלי והבינלאומי, יעמוד בראש חברת האנרגיות המתחדשות קנלוב (Kenlov Renewable Energy). מייסד החברה והמנכ"ל היוצא אוליבייה קניג ימונה ליושב ראש.

גבורה, מבכירי משק האנרגיה הישראלי, כיהן במשך כ-15 שנה כמשנה למנכ"ל דלק קידוחים וסמנכ"ל הכספים עד חודש נובמבר האחרון. הוא יוביל את תהליך ההתרחבות הגלובלי של קנלוב המחזיקה כיום בצבר פרויקטים בתחומי האנרגיה הסולארית ואנרגיית הרוח בהיקף של מעל ל-3 ג'יגה-וואט. הוא מחליף בתפקיד המנכ"ל את אוליבייה קניג, ממייסדי החברה, שכעת יעבור לכהן כיו"ר החברה.
 
חברת קנלוב עוסקת בייזום, הקמה והפעלה של פרויקטי אנרגיית רוח, מערכות לייצור חשמל מאנרגיה סולארית ופתרונות אגירה, באירופה ובארה"ב. צבר הפרויקטים של החברה מכיל כ-3 ג'יגה-וואט כאשר 1.5 ג'יגה וואט מתוכם בארה"ב בעלות צפויה של כ-1.5 מיליארד באמצעות שיתוף פעולה עם חברת אשטרום אנרגיה מתחדשת.
 
גבורה הגיב "אני נרגש להצטרף לקנלוב ברגע מכריע בתהליך הצמיחה שלה. העולם עובר במהירות לאנרגיות מתחדשות, וקנלוב, עם צבר הפרויקטים המרשים בקנה , ערוכה לנצל את הגאות בתחום. אני מבקש להודות ליו"ר החברה אוליבייה קניג על הבעת האמון ומשוכנע שיחד נוביל את קנלוב לעתיד ירוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה