ויראלי

זוועה: מגיש הטלוויזיה המפורסם התעלל ואנס כלבים | כל הפרטים

ד"ר אדם בריטון, זואולוג מוכר שלקח חלק בסדרות טבע של ערוץ הטלוויזיה ה-BBC והנשיונל ג'אוגרפיק, נשלח למאסר של 10 שנים וחמישה חודשים בכלא, זאת לאחר שנחשף כי במשך שנים הוא אנס והתעלל בעשרות כלבים | כל הפרטים  

מערכת ice |  1
התעללות בבעלי חיים (צילום shutterstock)
הלם בתקשורת העולמית: ד"ר אדם בריטון, זואולוג מוכר שלקח חלק בסדרות טבע של ערוץ הטלוויזיה הבריטי ה-BBC והנשיונל ג'אוגרפיק, נשלח למאסר של 10 שנים. על פי הפרסומים, ד"ר בריטון נשלח למאסר של עשור בכלא לאחר שהתגלה כי הוא תיעד את עצמו, במשך שנים, אונס ומתעלל בעשרות כלבים.  
בתקשורת האוסטרלית דווח כי הזואולוג המפורסם נשלח למאסר בכלא באוסטרליה בגין מספר מעשי אונס ועינוי של כלבים. ד"ר אדם בריטון, שביצע את המעשים המזעזעים הללו בעשרות כלבים, הודה ב-56 עבירות בעינוי וניצול מיני של למעלה מ-42 בעלי חיים בחווה הפרטית שלו. 
כאמור, הזואולוג המפורסם בן ה-53, נידון ל-10 שנים וחמישה חודשים בכלא, כאשר שש שנים מתוכם ללא אפשרות לשחרור על תנאי. השופט העליון הצהיר כי יש לאסור על ד"ר אדם בריטון, בעל תואר דוקטורט בזואולוגיה באוניברסיטת בריסטול, להחזיק או לרכוש בעלי חיים מסוג יונקים עד סוף חייו.

 
במהלך הדיון בבית המשפט, נחשף בדיוק יתר כיצד פעל בריטון כלפי בעלי החיים. על פי הפרסומים, מעשי האלימות והעבירות הקשות שביצע בריטון בבעלי החיים גרמו למותם של לא פחות מ-39 כלבים. עוד נודע, כי הזואולוג המפורסם כינה אותם כ"צעצועי המין" שלו.
עוד נחשף, כי מעשיו של בריטון החלו לפחות בשנת 2014. הוא נהג, בין היתר, להתעלל מינית בכלבים הפרטיים שלו בחדר עינויים סודי שנבנה בשטח הכפרי שלו. לטענת עורך דינו של ד"ר בריטון, הזואולוג המפורסם סובל מסטייה מינית המכונה "פראפיליה", בו מצב שמתאר מספר של נטיות לעוררות מינית בתגובה לעצמים, לפנטזיות, התנהגויות או יחידים שאינם בעלי תוכן מיני בדרך כלל.
בריטון התנצל על מעשיו ובמכתב ששיגר לבית המשפט, כתב: "שום כמות של מילים לא יכולה להעביר את התחושה של כמה אני מצטער ומתבייש במעשיי. בנוסף, לעולם לא אוכל לבטל את מה שעשיתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הסימנים לסוף האנושות
    המלך 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יימח שמו שימות בייסורים
    סגור