ויראלי

אמיתי לגמרי: זה הגבר שנכנס להיריון והביא לעולם שתי בנות

קיידן קולמן, טרנסג'נדר ששינה את מינו מנקבה לזכר, מספר כיצד הצליח להביא לעולם שתי בנות יחד עם בן זוגו. בשנת 2013, בן ה-36 החליט להפסיק את הטיפול ההורמונלי שלו להקטנת חזה לאחר שגילה כי הוא נכנס להיריון | כל הפרטים

מערכת ice | 
הריון (צילום vecteezy)
הלם בעולם הרשתות החברתיות: קיידן קולמן, טרנסג'נדר שמרבה לשתף בסיפורו האישי ברשת החברתית "אינסטגרם", מקפיד לשתף את עוקביו בשתי הבנות שהוא מגדל עם בן הזוג שלו. 
בפוסט שפירסם לפני שלושה שבועות ברשת החברתית, בן ה-36 חגג יום הולדת לאחת מבנותיו. קיידן, טרנסג'נדר, שנולד כאישה ושינה את מינו מנקבה לזכר, חשף בשנת 2013 כי הוא נכנס להיריון. סיפורו המעניין של קולמן פורסם בכלי תקשורת שונים. 
 

אותו גילוי מרעיש נודע לאחר שקיידן החליט להפסיק את הטיפול ההורמונלי שלו להקטנת חזה. בעקבות כך, החליט קיידן להפוך לאב גאה וילד את בתו הראשונה העונה לשם אזאליה.  
בני הזוג הגאים, אשר שניהם נולדו כנשים והחליטו להמיר את מינם מנקבה לזכר, נכנסו שוב להיריון בשנת 2020. באותה שנה נולדה בת נוספת ושמה הוא ג'ורני. קיידן קולמן, אשר משמש כאיש חינוך, התראיין ל- Truly TV של YouTube וסיפר כי הוא מרבה לשתף בסיפורו האישי ברשת החברתית בכדי ליצור מודעות רחבה בציבור בנוגע לחייהם של גברים טרנסג'נדרים שחורים בהיריון. עוד ציין קולמן כי הוא מעוניין לייצג בכבוד את הקהילה המיוחדת ברשת החברתית.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה