ויראלי

הילד שהפך למיליארדר בזכות היוטיוב התבגר: עכשיו הוא מתרסק

הילד שפרסם סרטון שלו באורך יממה, בו הוא סופר עד 100,000 הפך אותו בשנת 2017 לסנסציה ברשת. מאז הוא הפך לתופעה נדירה ושבר כל תקרת זכוכית אפשרית עד שהגיע לאחרונה לשווי של מיליארד דולר. כעת, עם האשמות בלתי פוסקות ושערוריות שלא נגמרות, נראה כי ההתרסקות בדרך
מערכת ice | 
גימי דונלדסון (צילום אינסטגרם)
את ניסיונותיו הראשונים להפוך לאושיית רשת ולפצח את קוד הוויראליות ברחבי הרשת, החל ג'יימס דונלדסון המוכר כיום כ"מיסטר ביסט" (MrBeast), כוכב היוטיוב הגדול בעולם שהפך לאחד המומחים העולמיים ביצירת תוכן שפשוט חורך את הרשתות.
עלייתו של דונלדסון הפכה למטאורית, בעיקר לאחר שפרסם בשנת 2017 סרטון לא פחות מהזוי, באורך של כמעט יממה שלמה, בו הוא מצולם כשהוא פשוט סופר מ-1 עד 100,000. מאז הפך דונלדסון לסנסציה וכוכב היוטיוב הגדול בהיסטוריה, ששבר את כל השיאים האפשריים.
את הפופולריות שלו צבר דונלדסון בזכות אתגרים מטורפים שאותם הפך לתוכן מצולם, ובסיומם העניק פרסי ענק למנצחים. מסכומי כסף אדירים ועד מכוניות, עסקים ופרסים שלא נראו לפני ברשת, העניק במסגרת סרטוניו, ואף בנה לעצמו מוניטין של פילנתרופ, כאשר הוסיף תרומות רבות במסגרת התוכן שהעלה לרשת.
לאחרונה הועלו נגדו טענות קשות, הן מעובדים לשעבר והן מגולשים רבים, שטוענים כי "לא כל הנוצץ זהב". אחד מהעובדים לשעבר של מיסטר ביסט טוען כי האחרון ידע על פרשה מינית מזעזעת, בה היה מעורב עובד לשעבר של ביסט, עבריין המכונה "דלאוור".
 
דונלדסון התייחס בציוץ שפרסם בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) לטענות שהתרבו ברשת וכתב כי הוא פעל לשכור משיהו שיבצע חקירה מצד שלישי, וכי הוא יאפשר לחוקרים לבצע חקירה עצמאית מבלי להפריע לה.
 
הונו של מיסטר ביסט נאמד בכמיליארד דולר, כאשר קצב הגדילה של עסקיו נראה שרק הולך ומתגבר. ליוטיובר וכוכב הרשת יש מאות מיליוני מנויים בחשבונותיו כאשר בערוץ המרכזי שלו, יש ללא פחות מ-309 מיליון מנויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה