ויראלי

מאור ומירן בוזגלו מתכננים היריון נוסף? "חוששת, זה מלחיץ"

מאור בוזגלו מביע רצון לילדים נוספים, בעוד מירן מהססת בשל חששות הכרוכים בהיריון ולידה נוספים: "אני רוצה, אבל מאוד חוששת לחשוב על הרגע של להיכנס להיריון ועל הלידה. היום זה קצת יותר מלחיץ אותי, אבל בואו נראה"
מערכת ice |  1
מאור ומירן בוזגלו (צילום עידו איזק)
מאור ומירן בוזגלו הפכו לאחת המשפחות המוכרות והאהובות בישראל, בזכות הריאליטי "הבוזגלוס" המציג את חייהם האישיים. מעבר למסך הטלוויזיה, הזוג עבר שינויים משמעותיים בקריירה: מאור פרש מעולם הכדורגל והפך לדי-ג'יי, בעוד מירן ביססה את עצמה כאושיית רשת מובילה. לאחרונה, הרחיבו את פעילותם לעולם האופנה כפרזנטורים של מותג רנואר, ואף עיצבו קולקציית ריזורט משלהם.
המעבר לעולם האופנה מציג אתגר חדש עבור הזוג, המשלב יצירתיות עם עסקים. אולם, האתגר המשמעותי ביותר עבורם נמצא בבית, בגידול ארבעת ילדיהם. החופש הגדול מדגיש את ההבדלים בגישות ההוריות שלהם, כפי שמשתקף בציטוט של מירן: "אני לא נחה לרגע במהלך היום, לשנייה אחת. אני עושה כל כך הרבה פעולות בו זמנית".

מאור, לעומתה, מציג גישה שונה: "אם הייתי צריך לעשות את מה שהיא עושה, השנ״צ שלי היה מהבוקר עד יום למחרת". הדינמיקה הזוגית שלהם מתאפיינת בהומור ובכנות, כאשר כל אחד מהם מכיר בחוזקות ובחולשות של עצמו ושל בן זוגו.
לצד ההצלחה בטלוויזיה ובאופנה, הזוג צפוי להרחיב את פעילותו לעולם הקולנוע. סרט חדש שהם אמורים לככב בו כבר מעורר עניין ציבורי, מה שמדגיש את מעמדם כסלבריטאים מובילים בישראל. במקביל, הם ממשיכים להתמודד עם שאלות אישיות כמו הרחבת המשפחה, כאשר מאור מביע רצון לילדים נוספים, בעוד מירן מהססת בשל חששות הכרוכים בהיריון ולידה נוספים: "אני רוצה, אבל מאוד חוששת לחשוב על הרגע של להיכנס להיריון ועל הלידה. היום זה קצת יותר מלחיץ אותי, אבל בואו נראה"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה ?
    מוטי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה זה מעניין ולמה זה מצדיק ידיעה עיתונאית ????? למה ?
    סגור