משפט

זוועה: זוג מפונים מהצפון חשוד באונס של אישה ובתה בת ה-4

זוג מבוגרים מקריית שמונה, שפונו לחיפה, חשודים שהתחזו לרבנים וביצעו מעשי אונס ועבירות מין כלפי אישה בת 30 מחיפה ובתה בת ה-4
מערכת ice |  2
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משטרת ישראל חשפה היום (חמישי) כי שוטרי תחנת חיפה פתחו בחקירה לאחר קבלת דיווח אודות חשד לביצוע אונס ועבירות מין כלפי אישה כבת 30 מפונה מהצפון, על כך שגבר בן 79 ואשתו, מפונים מקריית שמונה ששוהים כעת בחיפה, אשר הגיעה לקבל ממנו עזרה וברכה בביתו ביצע בה אונס ועבירות מין במשך כשנתיים עת היו תושבי הצפון, שכן הזוג התחזה ל"רבנים".
כמו כן, עולה החשד כי אשתו בת ה-59 השתתפה גם היא בעבירות האינוס באותה אישה. עוד עולה מהחקירה הראשונית כי המעשים המשיכו גם לאחר שהחשוד, אשתו והקרבן פונו מביתם בצפון ועברו להתגורר בחיפה, ולא זו בלבד אלא שהמעשים, כך על פי החשד, המשיכו גם כלפי ביתה הקטינה חסרת הישע.
כאמור, שוטרי משטרת חיפה במחוז צפון ביצעו פעולות חקירה מהירות ואמש איתרו את החשוד, הגיעו אליו ועצרו אותו לחקירה בתחנה בגין עבירות אלו. כאמור, גם אשתו נעצרה לחקירה ובסיומה חקירתם נכלאו השניים.
היום, בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, תבקש משטרת ישראל להאריך את מעצרם של בני הזוג החשודים באונס אישה ובעבירות מין בבתה בת ה-4 בבית משפט השלום בחיפה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חקי חיון דת והטרדות ואונס תיראו מופתעים...... (ל"ת)
    חקי חיון 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צדיקים (ל"ת)
    ציפי 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור