טלוויזיה

כוכב העל היהודי נגד ערוץ BBC: "הכותרת שלכם דוחה, אז תיקנתי"

סשה ברון כהן, שיתף את הכותרת ההזויה של רשת BBC ("12 אנשים נהרגו במתקפה על הגולן הכבוש על ידי ישראל"), ותיקן אותה: "הכותרת הזאת של ה-BBC כל כך דוחה, אז תיקנתי אותה"
מערכת ice | 
רשת BBC (צילום ויקיפדיה, freepik)
סשה ברון כהן, אחד מהכוכבים היהודיים הגדולים ביותר בעולם, לא מרבה להתייחס למלחמת "חרבות ברזל" מאז תחילת המלחמה, אבל היום (ראשון) נראה כי נמאס לו, והוא יצא למתקפה נגד ערוץ BBC, זאת לאחר הכותרת ההזויה שהעלה בעקבות רצח 12 הנערים במג'דל שמס על ידי חיזבאללה, שירה אל תוך מגרש כדוגל במקום רקטה עצומת ממדים מפיתוח איראני, וגרם לאסון כבד במסגרתו כאמור 12 נערים וילדים נרצחו ועשרות נוספות נפצעו רק כי הלכו לשחק כדורגל.
בכותרת של BBC נכתב כי "12 אנשים נהרגו במתקפה על הגולן הכבוש על ידי ישראל". בתגובה, סשה ברון כהן שיתף בחשבון האינסטגרם שלו ציוץ שהעלתה אביבה קלומפס, מי שכתבה בעבר את הנאומים של המשלחות הישראליות לאו"ם.
קלומפס שינתה את המילים של בכותרת ההזויה ב-BCC, וכתבה במקום "נהרג" "נרצחו", ובמקום "מתקפה על הגולן הכבוש על ידי ישראל", היא תיקנה ל"מתקפה על ילדים ששיחקו כדורגל". ברון כהן שיתף זאת בסטורי שלו וכתב לצד זה "הכותרת הזאת של ה-BBC כל כך דוחה, אז תיקנתי אותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה