תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 נגד משה רדמן: "אביא לו סיגריות לכלא, שם יהיה סופו"

לאחר ששי גולדשטיין מתח ביקורת חריפה על הרמטכ"ל, מיהר משה רדמן לתקוף אותו ברשת החברתית X. בעקבות כך, פרסם גולדשטיין ציוץ ובו כתב על משה רדמן: "אני נשבע לכם שאני אביא לו סיגריות לכלא, כי הרי שם יהיה סופו". בנוסף, גולדשטיין  סיפר לעוקביו כי הציוץ על הרמטכ"ל הוביל לתגובות רבות והוסיף: "עשיתי תרגיל לכל הטמבלים האלו"

מערכת ice |  1
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שי גולדשטיין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פתחי את שי" בערוץ 14, מרבה למתוח ביקורת חריפה על מתנגדי הממשלה. מוקדם יותר היום (רביעי) פרסם גולדשטיין ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו כתב: "חסמתי כל-כך הרבה היום שאני מרגיש מזוכך. עשיתי תרגיל לכל הטמבלים האלו.
פרסמתי את מה שכתב עליי משה רדמן בשפת הביבים שלו, ידעתי שהם יפלו למלכודת ויוציאו את כל הטינופת שלהם. ואז חסמתי אותם. אחד אחרי השני... חבורת בוטים עלובים עם רעל בנשמה. ועכשיו הרבה יותר נקי ונעים פה". 
 
כזכור, לפני יומיים פרסם גולדשטיין ציוץ ברשת החברתית X, בו צורפה תמונה של הרמטכ"ל, שר הביטחון וגנרל אמריקאי. גולדשטיין, שהבחין בשפת הגוף של הרמטכ"ל, מיהר לצייץ על כך ברשת החברתית וכתב: "גנרל אמריקאי וגנרל ישראלי. שפת הגוף הרופסת של הרצי הלווי, שקוע בספה, בוהה בנקודה בחלל החדר, לא באירוע, לעומת הישיבה הבוטחת והמרשימה של האמריקאי. תמונה שאומרת הכל. אנחנו צריכים רמטכ"ל שנראה כמו מישהו שרוצה להרוג ולא כמו ילד מכונס ומשועמם בזמן שהמבוגרים מדברים. הגיע הזמן להחליף את הרצי בברק חירם".
 
לאחר ששי גולדשטיין מתח ביקורת חריפה על הרמטכ"ל הרצי הלוי, מיהר משה רדמן אבוטבול, ממובילי מחאת קפלן, לתקוף אותו ברשת החברתית X. "יא חלאה, הוא רמטכ"ל במלחמה שנותן את נשמתו ולא ישן כנראה כבר 10 חודשים. הוא לא שופר סוג ז' שמקבל כמה גרושים בשביל ללקק למנהיג".
בעקבות דבריו החריפים של רדמן אבוטבול, כתב גולדשטיין בשעשוע לפעיל המחאה: "אני אביא לך סיגריות לכלא משה". גולדשטיין שיתף את הציוץ של פעיל המחאה משה רדמן אבוטבול וכתב: "נו.. תראו מי קורא לי חלאה. איש שהוא אסון לעתיד מדינת ישראל. בנאדם שאת כל המודעות העצמית שלו היה אפשר לדחוף לתוך הרווח בשיניים שלו. אבל אני נשבע לכם שאני אביא לו סיגריות לכלא, כי הרי שם יהיה סופו. אין מקום לאנשים מהסוג הזה במדינה חפצת חיים". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה לא תסיים בכלא אלא באחד מאתרי האשפה (ל"ת)
    שלום 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור