תקשורת ומדיה

כוכב ערוץ 14 זועם: "הוא תקין? - אין אנשים כאלה בשום מקום"

על רקע אמירותיהם מעוררות המחלוקת של עמי דרור, ממובילי מחאת קפלן ואהוד בר נור, פעיל "אחים לנשק", תקף שי גולדשטיין את השניים ברשת החברתית X. שי גולדשטיין: "הם קוראים לנו מכונת רעל. רעל כזה לא תשמעו יוצא אלא ממחנה אחד בהיסטוריה הישראלית. אין אנשים כאלה בשום מקום אחר בעולם"

מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שי גולדשטיין, מגיש תוכנית האירוח "פתחי את שי" בערוץ 14, פרסם מוקדם יותר היום (ראשון) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו התייחס להתבטאויות מעוררות המחלוקת של עמי דרור, ממובילי מחאת קפלן ואהוד בר נור, פעיל ארגון "אחים לנשק"
גולדשטיין פרסם קטע צפייה אשר שודר במהדורה המרכזית של ערוץ 14, אשר במהלכו כינו פעילי מחאת קפלן את ראש הממשלה "שטן" ואף הכריזו: "נמחה את זכר נתניהו".  שי גולדשטיין, אשר מרבה לבקר בחריפות את מבקרי הממשלה ומתנגדי בנימין נתניהו, תקף את משתתפי מחאת קפלן. 
 
תחילה התייחס גולדשטיין לעמי דרור, ממובילי המחאה נגד הממשלה והעומד בראשה ושאל את עוקביו ברשת החברתית "הוא תקין?". לאחר מכן, התייחס גולדשטיין לדרור ובר נור, בשל אמירותיהם מעוררות הסערה וכתב: הם קוראים לנו מכונת רעל... רעל כזה לא תשמעו יוצא אלא ממחנה אחד בהיסטוריה הישראלית. אין אנשים כאלה בשום מקום אחר בעולם. איך נפלנו".
כאמור, באותו קטע צפייה ששודר אמש (ראשון) במהדורה המרכזית בערוץ 14, נצפו עמי דרור ואהוד בר נור נואמים בפני משתתפי מחאת קפלן אשר נערכה מחוץ לביתו של ראש הממשלה בקיסריה. עמי דרור, ממובילי המחאה, נאם בפני הנוכחים ואמר: "האיש סיפר לעצמו שהוא מלאך אבל הוא בעצם שטן".
בהמשך דבריו, תקף דרור את שרה נתניהו ובנה יאיר ואמר: "אשתו מחורפנת, מפחדת מחיידקים, קלפטומנית אובססיבית. הילד, הילד מסית, הילד נושך את האב, אחיהם התאום של עודאי וקוסאי, בן נעות המרדות. על חורבות הטירה שלו בקיסריה אנחנו נבנה מדשאה. את הבריכה שלו אנחנו נסתום בבטון. אנחנו נמחה את זכר נתניהו". 
אחריו נאם אהוד בר נור, פעיל "אחים לנשק". בנאומו, תקף בר נור את רה"מ נתניהו ואמר: "אתה האויב או נסראללה האויב האמיתי? אני אומר לך שאתה. אתה ושותפייך המשיחיים אתם כל הרע במדינה שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המחומצנת החד צדדית
    איתן 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו נראה מה המחומצנת תעשה כנגד האחמניג'ד עמי דרור.
    סגור