בארץ

200 אלף שקל בתוך שבועיים: אחים לנשק במהלך מפתיע - "עסוק בהסתה"

ארגון אחים לנשק הוציא התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים נגד מלכה, זאת בעקבות חשיפת תוכנית "המקור" בערוץ 13. במכתב שנשלח למלכה נכתב: "אתה עסוק בהסתה חמורה, מלבה שנאה ושטנה, בודה תאוריות קונספירציה עלובות ושקריות"

מערכת ice |  3
איל נוה - אחים לנשק (צילום אלדד רפאלי)
סערת מירי רגב עולה שלב וזאת בעקבות המהלך החריג של ארגון אחים לנשק אשר הוציא מכתב התראה לעופר מלכה, המקורב לשרת התחבורה. מוקדם יותר היום (רביעי) דווח כי אחים לנשק הוציא התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים נגד מלכה, זאת בעקבות חשיפת תוכנית "המקור" בערוץ 13.
מטעם ארגון המחאה נמסר כי אלו דורשים מעופר מלכה, מקורבה של מירי רגב, התנצלות בתוך 24 שעות ו-200 אלף שקל בתוך שבועיים. במכתב ההתרעה, טוענים בכירי הארגון כי בתיעודים שנחשפו בתחקיר של המקור בערוץ 13, התנהלותו של מלכה התאפיינה בלשון הרע, תעמולה, מעשה המרדה, פרסום המרדה, הסתה לאלימות והפרעה לשלום הציבור.
בארגון המחאה ציינו כי הסכום יועבר לקהילה של קיבוץ בארי לטובת שיקומה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר. על פי התחקיר, רגב נזפה באנשי הקיבוץ שלפחות מאה מחבריו נרצחו בשבעה באוקטובר ו-31 מאנשיו נחטפו, ואיימה: "אם לא תכניסו אותי עכשיו, נטפל בכם אחרונים". 
במכתב ההתראה שנשלחה למקורב של מירי רגב נכתב: "ביומה הראשון של המלחמה, כאשר חלק מפעילי מרשתנו מחרפים נפשם להציל את אחיהם ואחיותיהם שנטבחים, נאנסים ונרצחים ביישובי צפון הנגב המערבי, חלק מפעילי מרשתנו מתייצבים ראשונים ביחידות המילואים שלהם וחלק מהם מקימים חמ"ל אזרחי על מנת ליתן סיוע אזרחי מקיף ודחוף – בעוד מערכות המדינה בהלם מוחלט, נאלמות ונעלמות – אתה עסוק בהסתה חמורה, מלבה שנאה ושטנה, בודה תאוריות קונספירציה עלובות ושקריות".
מאחים לנשק נמסר: "נגמרו הימים בהם שיחקתם מול מגרש ריק, כל בורג במכונת הרעל ישלם. באותה נחישות בה פעלנו בכל מקום בו ממשלת ישראל נשארה מאחור, כך נעמוד עם האמת מול מכונת הרעל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אי אפשר להוציא דיבתכם. הכל נכון. (ל"ת)
    מסביר פנים 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איל נוה הייתי מוריד לך את הראש ! (ל"ת)
    אסף 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחים לנשק=אחים לשנאה של המדינה (ל"ת)
    סימה 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור