תרבות ופנאי

יעל בר זוהר חושפת בכאב: "כל כך קשה לעכל, בא לי להתקשר אליו"

בריאיון למגזין "לאישה" של ידיעות אחרונות, יעל בר זוהר מספרת על הגעגועים לאביה אשר נפטר בחודש מאי האחרון בגיל 84. יעל בר זוהר: "ביום שאבא נפטר, אחרי שהיו לו כמה ימים טובים, אני בכלל תכננתי להוציא אותו הביתה"

מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
יעל בר זוהר, דוגמנית העבר ומנחת הטלוויזיה, הצטלמה לשער של מגזין "לאישה" ובמסגרת הריאיון שבוצע עמה, היא סיפרה בכאב על מצבם העגום של החטופים המוחזקים בשבי חמאס החל מה-7 באוקטובר, המצב הביטחוני והחברתי המורכב השורר במדינה והגעגועים הרבים לאביה המנוח. 
בחודש מאי האחרון סיפרה בר זוהר בפוסט שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם" על לכתו של אביב בגיל 84. בריאיון למגזין "לאישה" של עיתון "ידיעות אחרונות", סיפרה דוגמנית העבר על הכאב הרב שהיא חשה ועל הגעגועים הרבים לאביה: ״ביום שאבא נפטר, אחרי שהיו לו כמה ימים טובים, אני בכלל תכננתי להוציא אותו הביתה. אבא היה סיעודי בשנים האחרונות". 
יעל בר זוהר סיפרה כי בשנים שאביה הוגדר כסיעודי היא שימשה כאפוטרופוסית שלו ואף נהגה לטפל בו בהתאם לצרכיו. מנחת הטלוויזיה ודוגמנית העבר ציינה כי עימה נהגה הרופאה להתייעץ במידה ויוחלט לבצע לאביה הנשמה.


(צילום: yaelbarzohar@)
"זה היה אחד הרגעים הכי קשים שלא חלמתי שאהיה בהם", הודתה בר זוהר. בסטורי שפרסמה ברשת החברתית "אינסטגרם", כתבה בר זוהר לעוקביה: "האהבה לאבא כל כך מוחשית וחיה ואז שוב ההכרה שהוא מת ולא פה. כל כך קשה לעכל את זה. בא לי להתקשר אליו ולשאול אותו איך הוא מרגיש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה