תרבות ופנאי

אנה ארונוב מתפרקת: "די כבר – זה ממש קשה לי"

אנה ארונוב התייחסה לפרסום של עיתון הוול סטריט ג'ורנל, כי בארה"ב מזהים מסוף השבוע שאיראן מזיזה משגרי טילים ומבצעת תרגילים צבאיים. אנה ארונוב: "די כבר די! חלמתי כל הלילה שהם תקפו, איזה חלומות רעים. זה מתח לא בריא"

מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)

אנה ארונוב, שופטת תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בערוץ 12, שיתפה את הפרסום של העיתונאי אסף רוזנצוייג מאתר N12, כי בארה"ב מזהים מאז סוף השבוע שאיראן מזיזה משגרי טילים ומבצעת תרגילים צבאיים, כך על פי הדיווח של עיתון הוול סטריט ג'ורנל. 

ארונוב שיתפה את הדיווח של רוזנצוייג בסטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" וכתבה: "די כבר די! חלמתי כל הלילה שהם תקפו, איזה חלומות רעים. זה מתח לא בריא. הייתי דורשת מהם יום מדויק, תאריך מסודר, משהו קונקרטי יותר. ממש קשה לי עם ההמתנה הזאת". 

(צילום: aronovanna@)

לאחר מכן, פרסמה שופטת "רוקדים עם כוכבים" סרטון לעוקביה ברשת החברתית ואמרה: "אני לא צוחקת, המתח הזה ממש לא טוב לי.  אני עושה היום יום להורדת המתח. דבר ראשון, אימון. בואו נזיע את המתח החוצה". 
כידוע, אנה ארונוב מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בחייה המעניינים. כזכור, לאחרונה שופטת תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" חשפה את המראה החדש שלה בסרטון משעשע שפורסם ברשת החברתית.  בפוסט שהעלתה לרשת החברתית "אינסטגרם", כתבה אנה ארונוב: "ברוכים הבאים למועדון השיער הקצר".
 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה