ויראלי

אסף גרניט חושף רומן עם אנה ארונוב: "התאהבתי, במיוחד בשבילך"

הרקדנית אמנם מככבת בערוץ המתחרה קשת 12, אבל ארונוב הייתה חלק מעניין בחייו של השף והוא נעתר לחשוף פרטים מעניינים ביותר על הקשר שהיה בין השניים: "היה לי דייט עם מישהי שהיא אפילו קצת מפורסמת, נגיד שהיא רקדנית, אני התאהבתי"
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום תמי בר שי, freepik)
אחרי שנה של הפסקה, משחקי השף חוזרת לרשת 13 ואל המסך. מסתבר שלשף אסף גרניט יש לא מעט סודות ששמר וסוף סוף הוא מוכן לחשוף. אחרי שאתמול (ראשון) נחשף הריב הגדול של עם מאיר אדוני ומה גרם לפיצוצים מאחורי הקלעים, הפעם סיפק פרטים עסיסיים על הרומן הקצר עם שופטת "רוקדים עם כוכבים", אנה ארונוב.
הרקדנית אמנם מככבת בערוץ המתחרה קשת 12, אבל ארונוב הייתה חלק מעניין בחייו של השף והוא נעתר לחשוף פרטים מעניינים ביותר על הקשר שהיה בין השניים: "היה לי דייט עם מישהי שהיא אפילו קצת מפורסמת, נגיד שהיא רקדנית, אני התאהבתי".

עוד הוא סיפר על הקשר: "אמרתי דייט שווה, נכין לה אוכל. הכנתי פסטה ואת הרוטב והיא אומרת לי 'מה זה למה יש את השם שלך על המחבת? במיוחד בשבילי?', אמרתי לה כן ברור במיוחד בשבילך".
עינב, דיירת האח הגדול שאירחה את השף לשיחה אמרה לו: "על זה הייתי פוסלת אותה, כי היא לא מבשלת עם הסירים שלך בבית". גרניט השיב בעוקצנות של ממש: "צודקת, באמת פסלתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה