טלוויזיה

אסף גרניט חושף פיצוץ ב"משחקי השף": "זה או הוא או אני"

לקראת עלייתה של העונה החדשה של התוכנית המצליחה "משחקי השף", ישבו השפים אסף גרניט ויוסי שטרית לשיחה אישית על כוס יין, בה חשף גרניט רגע מטלטל מאחורי הקלעים
מערכת ice | 
משחקי השף (צילום מיכה לובטון)
מעריצי התוכנית "משחקי השף" ,שכבשה את לבבות הישראלים חובבי האוכל, בוודאי זוכרים כי בעונה הראשונה והשנייה יוסי שטרית לא היה בין חברי השופטים בתוכנית, כאשר הוא הצטרף בעונה השלישית, במקומו של השף הישראלי מאיר אדוני.
לקראת עלייתה של העונה החדשה של התוכנית מחר (שני) ברשת 13, התיישבו השפים יוסי שטרית ואסף גרניט, שניים משופטי התוכנית, לשיחה אישית על כוס יין ונראה כי המשפט "נכנס יין יצא סוד", הוא לא משפט סתמי מאחר וגרניט חשף פרס מאוד מעניין על עזיבתו של מאיר אדוני".
לאחר ששטרית פנה לגרניט ואמר: "בחיים לא סיפרת מה קרה בינך ובין מאיר אדוני". גרניט סיפר כי אדוני נחשב לבכיר מביניהם בעולם הקולינרי בעת שעלתה התוכנית לאוויר, ולא אהב כי גרניט נחשב ל"טאלנט טלוויזיוני" טוב יותר ממנו, לדברי גרניט.
 

מתוך ״עונים או אוכלים״ אתר רשת 13

עוד טוען גרניט כי לאחר מכן, כאשר "תפס את ההובלה של התוכנית", ואף קיבל תוכנית נוספת בהגשתו בשם "מהפכה במטבח", אדוני שלא אהב את המתרחש פנה למנהלי התוכנית ולדברי גרניט אמר להם: "זה או הוא או אני".
 


שטרית הגיב בתדהמה, "וואו, לא ידעתי את זה", אמר לפני שגרניט הוסיף עקיצה לאדוני ואמר בצחוק כי: "אחרי זה הזמינו לו מונית". בתגובה לחשיפה של גרניט, אדוני, שהגיב לפוסט פרגון שקיבל על הנושא באינסטגרם כתב כי "זה לא מעניין".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה