טלוויזיה

אסף גרניט בווידוי חושפני: "זה הכי מדליק אותי"

העונה החדשה של משחקי השף תעלה לשידור ביום שני ה-5.8 ברשת 13 ולקראת עלייתה נערכה משימת טרום עונה מרתקת. השף סיפר: "אנחנו פשוט אוהבים מאוד להתחרות, זה הכי מדליק אותי. תמיד. משחיזים סכינים לקראת, חברים לפני, חברים אחרי, אבל בתחרות לא רואים בעיניים"
מערכת ice | 
משחקי השף - 2018 (צילום מיכה לובטון)
לקראת חזרתה של משחקי השף למסך, רשת 13 צילמה לדיגיטל משימת טרום עונה בה התחרו שלושת השפים - אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית. לביצוע המשימה, כל שף נעזר בזוג כוכבי רשת- ליאל אלי וטליה עובדיה בישלו עם שף יוסי, נדיר אליהו ונופר מור עם שף אסף גרניט ומשה כורסיה וגל זהבי עם שף מושיק.
השופטים במשימה, מבכירי עיתונאי האוכל בארץ- עמית אהרונסון, אפרת אנזל, תיקי גולן, עודד קרמר, גיל גוטקין ויעל רייף, הכריזו על הזוכים לאחר שטעמו מכל המנות.  התחרות הייתה צמודה, אך לבסוף שף יוסי, ליאל וטליה יצאו מנצחים. העונה החדשה של משחקי השף תעלה לשידור ביום שני ה-5.8 ברשת 13.

אסף גרניט אמר לאחר התחרות המסקרנת: "אנחנו פשוט אוהבים מאוד להתחרות, זה הכי מדליק אותי. תמיד. משחיזים סכינים לקראת, חברים לפני, חברים אחרי, אבל בתחרות לא רואים בעיניים". יוסי שטרית אמר: "יש לי את ההכי טובות והן הולכות לנצח בענק".
מושיק רוט הסביר: "כבר מזה שהוא הביא את הסכין שלו, התרשמתי, בן אדם שמביא את הסכין שלו, הוא טבח. משה בא בשביל הרייטינג. אחלה. אין כמוהו, הוא מהמקום שלו משפיען ביכולות ואחלה בנאדם. במטבח פחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה