ויראלי

אסף גרניט חושף: "למה חזרתי? מה אני עושה פה?"

גרניט סיפר בראיון: "בתקופה האחרונה אני עושה מילואים ביחידת מגלן, עם אנשים מדהימים ואני חייב להגיד שלפני שבועיים הייתי איתם ברפיח וכשחזרתי אמרתי לעצמי 'מה, מה אני, למה חזרתי? מה אני עושה פה?' זה לא נראה לי הגיוני שהם שם יום אחרי יום נלחמים בתנאים מטורפים וסכנה נוראית ואנחנו ממשיכים את החיים"
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום אנדרמול וערוץ sky italia)
בעוד אסף גרניט, השף הישראלי המצטיין, מחזיק במספר מסעדות בעולם, בהן גם מסעדות בערים ברלין, בירתה של גרמניה ופריז, בירתה של צרפת, שידועה כמקום לא ממש סימפטי עבור ישראלים ויהודים בימים אלו של מלחמת "חרבות ברזל", וזה בלשון המעטה. בתקופה האחרונה הוא בכלל היה רחוק מכל ההמולה מהמקומות הללו, והיה עסוק במילואים ביחידה מובחרת והיו לו משם תובנות מסקרנות במיוחד.
גרניט סיפר בראיון לערב טוב עם גיא פינס: "בתקופה האחרונה אני עושה מילואים ביחידת מגלן, עם אנשים מדהימים ואני חייב להגיד שלפני שבועיים הייתי איתם ברפיח וכשחזרתי אמרתי לעצמי 'מה, מה אני, למה חזרתי? מה אני עושה פה?' זה לא נראה לי הגיוני שהם שם יום אחרי יום נלחמים בתנאים מטורפים וסכנה נוראית ואנחנו ממשיכים את החיים".

עוד הוא ניסה להסביר: "מצד שני, החיים שלנו כן חייבים להמשך עם המחשבה על החטופים והמחשבה על ההרוגים, והכאב והצער והדאגה יש משהו בעובדה שהחיים צריכים להמשך שנגיד המקצוע שלי הוא קצת מתנגש עכשיו, זה לא קל להשמיע מוזיקה עכשיו ולשמח".

על רקע האנטישמיות שמרימה את ראשה בגדול באירופה ובעולם כולו, גרניט חשף בראיון ב"וואלה" כי אלמונים שהגיעו למסעדה שלו "ברטה" שבברלין, ריססו על המראה בשירותים של המסעדה את הכיתוב "Free Palestine".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה