תקשורת ומדיה

ינון מגל תובע 225,000 שקל ממשה רדמן: "הוא מיילל שתבעתי אותו"

"נפגש בביהמ״ש ינון מגל. מקווה בשבילך שהכסף מהכובעים שנתניהו עוזר לך למכור מילא את הקופה, כי אתה הולך לשלם הוצאות על הטרטור הזה", כך כתב משה רדמן למגל ברשת החברתית X. כיצד הגיב ינון מגל?

מערכת ice | 
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
משה רדמן אבוטבול, ממובילי מחאת קפלן, פרסם מוקדם יותר היום (שלישי) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), אותו הוא הקדיש לאיש התקשורת ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" המשודרת בערוץ 14
רדמן אבוטבול פרסם ברשת החברתית את מסמך כתב התביעה שינון מגל הגיש נגדו. בציוץ שפרסם, כתב רדמן: "נפגש בביהמ״ש ינון מגל. מקווה בשבילך שהכסף מהכובעים שנתניהו עוזר לך למכור מילא את הקופה, כי אתה הולך לשלם הוצאות על הטרטור הזה". 
על פי המסמך שפרסם משה רדמן אבוטבול, ינון מגל תובע את פעיל המחאה על לשון הרע ודורש ממנו פיצויים על כך. בנוסף, עולה מהמסמך שפרסם רדמן, כי ינון מגל תובע מפעיל המחאה 225,000 שקל.
 
בעקבות הציוץ של משה רדמן אבוטבול, מיהר ינון מגל להגיב בדרכו הייחודית. לאחר ששיתף את הציוץ של פעיל המחאה המוכר, כתב ינון מגל לעוקביו ברשת החברתית X: "קפלן קלאסי: 1. משה רדמן מזמין אותי לתבוע אותו. 2. אני תובע אותו. 3. הוא מיילל שתבעתי אותו". 
 
מלבד זאת, הציג מגל ציוץ אחר של רדמן אבוטבול, אשר פורסם בחודש ינואר האחרון, במהלכו הוא סיפר כי איימו עליו שחה"כ טלי גוטליב (הליכוד) תתבע אותו, לאחר שציין כי היא "לא שפויה". בציוץ המדובר, כתב בין היתר משה רדמן אבוטבול:  "איימו עלי בשעה האחרונה שטלי גוטליב תתבע אותי כי אמרתי שהיא לא שפויה. אני זורק אתגר לאוויר".
 
עוד כתב משה רדמן אבוטבול: "הנה כמה דברים שהייתי שמח אם היו תובעים אותי עליהם ויתבררו בבית המשפט. מוכן להפסיד בכיף, העיקר שהעם ייחשף לנתונים ולעובדות: טלי גוטליב סובלת מהפרעות נפשיות, גם שרה נתניהו.  א.נשים מסביבתו הקרובה של נתניהו הריצו תיאוריות קונספירציה שקריות ביממות הסמוכות לשבעה באוקטובר.
כן-כן, בזמן שעוד התחבאו מחבלים בעוטף סביבת נתניהו קידמה קונספירציות וזרקה אחריות במקום להתעסק בלהציל חיים. ינון מגל ויעקב ברדוגו מקבלים תדרוכים על בסיס קבוע מסביבתו הקרובה ביותר של ראש הממשלה, כולל משימות ברורות את מי ומה לנגח ואיזה נרטיבים לקדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה