תקשורת ומדיה

ינון מגל תוקף: "מה שעושה בלתי נסלח, אין מחילה"

במחנה השמאל מתכוננים לליל-גלנט 2 ואף נפתחה קבוצת וואטסאפ ייעודית על כך על ידי יאיא פינק, ובינתיים במחנה הימין - ינון מגל במתקפה חריפה נגד שר הביטחון יואב גלנט: "העובדה שהשמאל שומר עליו רק מעצימה את בגידתו בציבור שבחר בו, גלנט את דרכו בליכוד סיים"
מערכת ice |  3
ינון מגל, יואב גלנט (צילום מסך ערוץ 14, פלאש 90/ חיים גולדברג)
מגיש הפטריוטים, ינון מגל, במתקפה חריפה הלילה (ראשון) נגד שר הביטחון יואב גלנט, וזאת סביב פרשת ההדלפות שפורסמו בחדשות 12 על ידי ירון אברהם ודנה וייס מישיבת מערכת הביטחון וראש הממשלה נתניהו.
כזכור, באותה ישיבה טעונה, אמר שר הביטחון גלנט כי "מכל הסיבות המוסריות והאסטרטגיות אני חושב שצריך לראות בעסקה הזדמנות. לא תהיה עסקה עם התנאים שהכנסת ואתה יודע את זה. אין שום סיבה ביטחונית לעכב את העסקה. כיוון שאנחנו מדברים בכנות אני אגיד לך שאתה עושה שיקולים שאינם לטובת העניין".
בתוך כך, איש התקשורת ינון מגל בביקורת נוקבת על מהלכיו של גלנט כנגד, כביכול, ראש הממשלה: "מה שגלנט עושה לראש הממשלה תוך כדי מלחמה זה בלתי נסלח. הפוטש, ההדלפות, התדרוכים, חוסר הנאמנות, החתרנות, בלתי נסלח. משתווה רק למה שעשה בתקופת הרפורמה המשפטית. העובדה שהשמאל שומר עליו רק מעצימה את בגידתו בציבור שבחר בו".
על מחליף אפשרי לגלנט, מגל מצדד באפשרות שזה לא על הפרק: "אין לי מושג מה נתניהו מתכנן לעשות איתו. להחליף שר בטחון בזמן מלחמה זה דבר לא אידאלי. וגם אין ממש מחליף מוכן על המדף. אבל גלנט את דרכו בליכוד סיים. אין מחילה".
כזכור, על פי דיווחים בכלי התקשורת, שמותיהם של ישראל כ"ץ וגדעון סער עלו כחלופות אותן בוחן נתניהו לתפקיד שר הביטחון במקומו של גלנט. במחנה הנגדי כבר מתכוננים לאפשרות של פיטורי גלנט, והפעיל החברתי יאיא פינק אף פתח קבוצה וואטסאפ "ליל גלנט2".

וכך כתב: "אז ביבי מנסה לפטר את גלנט ואת היועשמית תוך כדי מלחמה? אין מצב שלא נעשה כלום בעניין. פתחתי קבוצת ווטסאפ "ליל גלנט 2" לכל מי שרוצה להיות בדקת קריאה אם וכאשר הוא ינסה לפטר. עשרות אלפים הצטרפו תוך שעות בודדות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חחחח איש עלוב ללא כל בסיס אלקטוראלי מתנהג כמלך
    אילן האקדמאי 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד ימני מבולבל שהופך לסססמאלני וחושב שכלך יפלס דרכו לצמרת. הימין יקיא אותו הסססמאל לעולם לא יקבל זונה פוליטית לשורותיו לכן אין שם פריימריס
    סגור
  • 2.
    הליכוד הורס את המדינה. (ל"ת)
    גולן 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    מה חדש?כל המחאות "הספונטאניות" מופקות מאורגנות וממומנות (ל"ת)
    מחאות השמאל 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור