תקשורת ומדיה

משה רדמן במתקפה חריפה: "יש יורש לינון מגל בתור 'החרטטן של המלך'"

לאחר ששי קלך, יו"ר תנועת "נצח ישראל", טען כי לא יותר מ-450 אנשים משתתפים ביום השיבוש, מיהר משה רדמן לתקוף אותו: "מסתמן שיש יורש לינון מגל בתור 'החרטטן של המלך'. רק ברשימה החלקית הזו מבין החברות שמשתתפות, יש מעל 10,000 עובדים ועובדות"

מערכת ice |  4
משה רדמן (צילום אייל מרגולין פלאש 90)
שי קלך, יו"ר תנועת "נצח ישראל", התארח בתוכנית הבוקר של ערוץ 14 והתייחס למאבק של התנועה בשביתות השונות שבראשן עומדים ארגוני המחאה נגד הממשלה. בתוכנית "ישראל הבוקר" המשודרת בערוץ 14, שי קלך ביצע השוואה בין אותם טייסים אשר הכריזו על אי התייצבות במילואים בתקופת הרפורמה המשפטית לבין מחאת ההייטק. 
"זה היה נכון שהיו טייסים, מעטים אגב, מעטי מעט בכל טייסת, שלא התייצבו למילואים. כחמישה זה לא דבר שחיל האוויר לא יודע להתמודד איתו אבל ביום פקודה כולם באו. אנשים שהגבילו את עצמם, ניסו להשמיד את הערך של חיל האוויר, אותו דבר בדיוק, כך נראית מחאת ההייטק". 
בהמשך דבריו, התייחס שי קלך למשה רדמן, ממובילי המחאה נגד הממשלה, ואמר: "אם אתם ראיתם בשבוע שעבר, אדון רדמן, פרסם סרטון על הסטארט-אפ החדש שלו, כלומר שביתה בלי ועדים, שביתה בלי הסתדרות, שביתה בלי רשויות, בקיצור שביתה בלי עם. ככה נראית בדיוק מחאת ההייטק". 
דבריו של יו"ר תנועת "נצח ישראל" לא הסתיימו בכך. קלך טען כי הרוב הגדול של החברות אשר תומכות בהפגנות נגד הממשלה, הן חברות הימורים אשר לא מייצגות את כלל עובדיהן.
"אני מאתמול קיבלתי עשרות תגובות, הם (ארגוני המחאה) פרסמו 150 חברות. מסתבר שלא רוב, אבל הרבה חברות מתוכה, אלו חברות הימורים בכלל, שעכשיו כביכול באות להטיף מוסר. מתוך 150 החברות, רוב ככל החברות הן קטנות שמייצגות בין שניים לשלושה עובדים. כלומר, יש כאן לכל היותר כ-450 איש. זה בדיוק ההפך מפניו של ההייטק הישראלי". 
בעקבות דבריו החריפים של שי קלך על המחאות נגד הממשלה, מיהר משה רדמן להביע את עמדתו בנושא בציוץ ברשת החברתית X. "מסתמן שיש יורש לינון מגל בתור 'החרטטן של המלך'. לא יותר מ-450 עובדים בחברות ההייטק שמשתתפות ביום השיבוש? רק ברשימה החלקית הזו מבין החברות שמשתתפות, יש מעל 10,000 עובדים ועובדות", כך כתב רדמן בציוץ שפורסם ברשת החברתית X. 
בהמשך, הזכיר רדמן לעוקבים אילו חברות ענק משתתפות המחאות השונות המתקיימות נגד הממשלה. בין החברות המוכרות שצוינו בציוץ של רדמן, ניתן היה להבחין ב- Wix, Fiverr, למונייד, האניבוק, Minute Media, מאנדיי, פאפאיה גלובל ונוספות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רודמן החזרת את הכף שעשקת? תתביש. (ל"ת)
    רוטנר 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    את הראש של האנרכיסט הזה הייתי עוקר ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רודמן הציבור לא איתכם!!! נמאסתם. תתפוצץ!!! (ל"ת)
    נילי 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רדמן מתבייש באבוטבול
    אריק 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האנוסים.....
    סגור